پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدار تدارکاتی با نتیجه 5 بر یک امیدهایش را در هم کوبید.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17:30 امروز در دیداری تدارکاتی و در یک بازی تقریباً یک‌طرفه در ورزشگاه درفشی‌فر مقابل حدود 100 هوادار به مصاف امیدهایش رفت و موفق شد با نتیجه 5 بر یک این تیم را شکست دهد.

پرسپولیس در دقیقه 7 از روی نقطه پنالتی توسط حقیقی، دقیقه 15 توسط عباس‌زاده، دقیقه 30 نوروزی، دقیقه 58 یونس شاکری و دقیقه 65 محسن بنگر دروازه امیدهایش را باز کرد و همچنین گل امیدهای پرسپولیس در دقیقه 80 توسط بازیکن شماره 8 این تیم به ثمر رسید.

حاشیه‌های این بازی را در نیمه دوم در زیر می‌خوانید:

*تیم فوتبال پرسپولیس با چند تغییر نیمه دوم را شروع کرد که یونس شاکری با شماره 17، سید صالحی با شماره 12، نیلسون با شماره 40،‌فرشاد قاسمی با شماره 31 و براتی با شماره 25 وارد ترکیب سرخپوشان شدند.

*صحبت‌های اختصاصی دایی با مدافعان برای آفسایدگیری و با دستیارانش وقتی بازیکنان توپ‌ها را ساده از دست می‌دادند در نوع خود جالب بود.

*محمد پنجعلی با لباس غیر ورزشی نفر اولی بود که روی نیمکت پرسپولیس نشست و به عنوان سرپرست کار خود را دنبال کرد.

*رضایت هواداران از عباس‌زاده باعث شد تا این بازیکن پس از تعویض مورد تشویق قرار گیرد.

*صحنه‌های تک به تکی که هادی نوروزی از دست داد باعث شد تا دایی به او تذکراتی بدهد.

*تماشای بازی امروز برای هواداران رایگان بود.

*دو تیم در ابتدای بازی با یکدیگر خوش و بش گرمی داشتند. البته بازیکنان امید از دایی برای حضور در زمین رخصت گرفتند.

*سید مهدی سید صالحی پس از ورودش به زمین به دلیل برخورد شدید با یک بازیکن از ناحیه صورت دچار مشکل شد و دقایقی روی زمین دراز کشید اما این مشکل پس از دقایقی حل شد. برخی از بازیکنان نیز در حاشیه بازی امروز از علی دایی برای حضور در مراسم ختم یکی از بستگان پروین اجازه گرفتند.

*یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز اعلام کرد که سرخپوشان مانند 13 باشگاه دیگر به دلیل بدهی هنوز موفق نشده‌اند قرارداد بازیکنان خود را ثبت کند.

*حمید علی‌عسگر و عابدزاده امروز به میدان نرفتند.

*در دقیقه 75 سید صالحی در یک صحنه تک به تک از خودگذشتگی کرد و پاس را به هم‌تیمی‌اش برای زدن گل ششم داد اما پس از زدن گل داور آن را آفساید اعلام کرد ولی دایی از این از خودگذشتگی سیدصالحی با دست زدن تقدیر کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)