باشگاه پرسپولیس طبق تعامل با برانکو و رایزنی با اداره مالیات امیدوار به رفع این مشکل است.

برانکو ایوانکوویچ پس از دریافت تمام مطالباتش از باشگاه پرسپولیس طبق بندی در قرارداد خود که مسئولیت پرداخت مالیات را به عهده این باشگاه گذاشته است از مدیران پرسپولیس خواستار پرداخت این مالیات و دریافت برگه تسویه ‌حساب مالیاتی‌اش شد.

ابتدای بهمن ۹۹ مدیران پرسپولیس دو ماه از برانکو برای پرداخت این مبلغ فرصت گرفتند و در فروردین امسال هم این مربی با ارسال نامه ای به پرسپولیس درخواست کرد این مشکل حل شود که باشگاه به وی قول داد این موضوع را بررس می کند و مدیران باشگاه مشغول رایزنی با اداره مالیات درباره کاهش مبلغ مالیات قرارداد سرمربی کروات خود هستند.

هرچند زمان دقیقی برای تسویه حساب این مالیات اعلام نشده اما از ابتدای امسال هرماه تاخیر در پرداخت این مبلغ، سبب جریمه دو و نیم درصدی پرسپولیس می‌شود. با این وجود مدیران باشگاه امید زیادی به حل مشکل و مساعدت اداره مالیات دارند.

البته پرسپولیس این روزها به جز پرونده برانکو برای چندین پرونده داخلی و خارجی دیگر مثل دستیاران این مربی کروات، گابریل کالدرون و دستیارانش، بودیمیمر و … مشغول مذاکره با اداره مالیات است تا با توجه بندهای موجود در قرارداد بازیکنان و مربیان داخلی و خارجی بحث مالیات این قراردادها هم به سرانجام برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)