مرجع خبری پرسپولیس : سرخپوشان پایتخت در فصل نقل و انتقالات کمترین ریزش نفرات را نسبت به سایر تیم ها داشتند و دو بازیکن نخبه و برجسته را جذب کردند.

 

شاید مهدی رحمتی، آندرانیک تیموریان و جاسم کرار آن قدر بازیکنان بزرگی هستند که خیلی ها تصور کنند ، استقلال در فصل نقل و انتقالات تمام شاه ماهی ها را شکار کرده است و سر پرسپولیس در این میان بی کلاه مانده!

 

در این که استقلال در تعطیلات بیکار نبود و بازیکنان برجسته ای به خدمت گرفت شکی نیست اما اگر به ترکیب پرسپولیس دقت کنید مطمئن خواهید شد که این تیم هم آنطور که تصور می کنید روی هوا نیست.

 

 

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تنها 4 بازیکن جذب کرد اما با نگاهی موشکافانه می توان دریافت این تیم برعکس رقیب سنتی براساس نیازهایش بازیکن جذب کرده است. پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات با علی کریمی و مهرداد اولادی به توافق رسید و قرارداد رسمی امضا کرد.

 

تیموریان و رحمتی در فصل نقل و انتقالات به گل سرسبد تبدیل می شوند اما کسی از خودش نمی پرسد  در فوتبال فاقد مهاجم ما چند فوروارد بهتر از اولادی وجود دارد؟


این درست که علی کریمی سال گذشته از روزهای اوجش فاصله گرفت اما همین بازیکن نیم فصل به بوندس لیگا رفت و پیراهن شالکه را پوشید.

بنابراین پرسپولیس همین حالا هم یک تیم با کیفیت است اما ایده آل نیست و می تواند خیلی بهتر از این ها بسته شود. پاشنه آشیل سرخ ها را می توان در خط دفاع و در کناره ها جست و جو کرد.

پرسپولیسی ها با حضور رضایی، نصرتی ، نورمحمدی و شیری در پست دفاع پوششی باثبات هستند اما کسی نمی داند سرخ ها بدون مدافعین کناری توانمند چطور وارد کارزار لیگ خواهند شد.


علی کریمی، محمد نوری، غلامرضا رضایی، حمیدرضا علی عسگری، مازیار زارع و حسین بادامکی هم هافبک های فعلی پرسپولیس هستند و به نظر می رسد سرخپوشان پایتخت بهترین خط هافبک لیگ یازدهم را در اختیار دارند.


مهرداد اولادی و هادی نوروزی هم احتمالا زوج خط حمله پرسپولیس هستند. به عبارت دیگر پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات از نظر ریزش بازیکن کمترین آمار را داشت و دو بازیکن نخبه را جذب کرد. این نشان می دهد سرخ ها همین حالا هم یک تیم کامل هستند و مدعی جدی قهرمانی. لطفا به این تیم امیدوار باشید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)