پرسپولیسی‌ها این روزها درتلاش هستند هر طور شده مقدمات آمادگی تیم را برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا فراهم کنند و البته این اقدامات درجهت تقویت تیم نیست،به نقل از فرهیختگان، چراکه با توجه به مخالفت کنفدراسیون فوتبال آسیا با اضافه شدن نفرات جدید به لیست سرخ‌ها آنها چاره‌ای ندارند، جز اینکه با همین نفرات فعلی کار خود را ادامه دهند و امیدوار باشند که با همین داشته‌هایشان بتوانند درنهایت کار ناتمام خود را در آسیا به‌پایان برسانند و این جام مهم را به ویترین افتخارات خود اضافه کنند.
با این تفاسیر مدیران سرخ تلاش می‌کنند روحیه تیم را با نزدیک‌تر شدن به زمان برگزاری این رقابت بالا ببرند و یک تیم متحد با روحیه‌ای مضاعف را راهی قطر کنند و برای انجام این کار مهم‌ترین اقدامی که در اولویت خود قرار داده‌اند، مهیا کردن یک بستر مالی ایده‌آل برای پرداخت معوقات باشگاه به بازیکنان و کادرفنی است تا با شارژ روحی، تمرکز افراد حاضر در تیم روی بازی‌های پیش‌رو معطوف شده و بتوانند نمایشی چشمگیر را از خود در فینال آسیا به‌معرض نمایش بگذارند.

 کارگزار جا زد!

از روزی که جعفر سمیعی همراه ابراهیم شکوری راهی پرسپولیس شدند تا مدیریت باشگاه را در اختیار بگیرند، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایشان تامین منابع مالی برای پرداخت بدهی‌های باشگاه به بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم بود و با توجه به اینکه در دوره مدیریت مهدی رسول‌پناه در پرسپولیس، او قسط بعدی کارگزار را که باید در ماه جاری به باشگاه تزریق می‌شد جلوتر دریافت کرد تا طلب برانکو را پرداخت کند، کار این مدیران برای تزریق پول به باشگاه سخت شد.
همین موضوع باعث شد رفته‌رفته صدای بازیکنان فصل قبل سرخ، نفرات جدید و همچنین اعضای کادر فنی در بیاید و خواهان دریافت مابقی قرارداد فصل پیش، آپشن‌های قرارداد و پیش‌پرداخت فصل جدید باشند.

یکی از اولین اقدامات سمیعی این بود که به سراغ کارگزار باشگاه برود و با آنها بر سر میز مذاکره بنشیند که آیا می‌تواند با شرایطی خاص پولی را به باشگاه تزریق کند یا خیر. هرچند طرفین مذاکرات خوبی را با یکدیگر انجام داده بودند اما اینها باعث نشد که توافق نهایی میان طرفین شکل بگیرد و درست در زمانی که همه‌چیز مهیای واریز پول به حساب باشگاه بود، اختلافاتی بر سر نکاتی از توافق، این کار را به حالت نیمه‌تمام در آورد و دست مدیران سرخ در پوست گردو ماند.

 اپراتور تلفن همراه به داد سرخ‌ها رسید

در دوره مدیریت چند مدیر گذشته پرسپولیس، هر زمانی هرکدام آنها با مشکلات مالی روبه‌رو می‌شدند و اسناد موجود در باشگاه را مرور می‌کردند، با بدهی همراه اول که زمانی یکی از اسپانسرهای سرخ‌ها به‌حساب می‌آمد، مواجه می‌شدند و مستقیم سراغ مدیران این اپراتور تلفن همراه می‌رفتند.
البته این اقدام آنها همیشه هم پاسخ مثبت داده بود و هم در زمان عرب، هم محمدحسن انصاری‌فرد و هم در دوران حضور رسول‌پناه در باشگاه مبالغی از بابت طلب سرخ‌ها توسط این اپراتور تلفن همراه به‌حساب سرخ‌ها واریز شده بود.
حالا هم از گوشه‌وکنار شنیده می‌شود که مذاکرات جعفر سمیعی با مدیران همراه اول به نتایج خوبی رسیده و مبلغ قابل‌توجهی به حساب باشگاه واریز شده تا بتوانند با این پول بخش قابل توجهی از بدهی‌های خود را به تیم، پیش از سفر به قطر پرداخت کنند.

 تسویه قراردادهای فصل قبل+آپشن‌ها

در این خصوص شنیده می‌شود با پولی که به باشگاه رسیده، مدیران سرخ حدود ۱۰ درصد از طلب‌های باقی‌مانده بازیکنان از بابت قراردادهایشان را پرداخت کردند و قرار است بخش قابل‌توجهی از آپشن‌های قرارداد فصل پیش را هم بپردازند.
ضمن اینکه بازیکنان جدید هم به ترتیب قرار است قسط اول پیش پرداخت‌های خود را دریافت کنند و همچنین نفراتی که قسط اول را دریافت کرده‌اند نیز بخش دیگری از مطالبات خود را از باشگاه دریافت خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)