پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس نیمه اول بازی دوستانه خود با راه آهن را با پیروزی سه بر صفر پشت سر گذاشت.

سرخپوشان امروز در حالی به مصاف تیم راه آهن رفتند که ملی پوشان خود را در اختیار نداشتند اما انگیزه بالای سایر نفرات باعث قدرتنمایی آنها شد.

شاگردان علی دایی نیمه اول را با ترکیب نیلسون ، کنعانی ، نورمحمدی ، بنگر ، میثم حسینی ، مهرداد کفشگری ، قاسم دهنوی ، حمید علی عسگر ، عباس زاده ، سیدصالحی و مهدی الهایی آغاز کرد.

در جریان بازی الهایی بعد از گلی که به ثمر رساند مصدوم شد و جای خود را به میلاد کمندانی داد . علاوه بر الهایی ، عباس زاده هم دو بار روی پاس های طلایی حسینی و سیدصالحی گلزنی کرد.

پرسپولیس در این بازی پیراهن سبز پوشیده بود و راه آهنی با لباس سفید به میدان آمدند. نکته جالب توجه دیگر حضور محسن مسلمان با لباس تمرین بود. او بعد از اتعقاد قرارداد با پرسپولیس برای اولین بار در تمرینات حاضر شد.

پیام صادقیان بازیکن عضو تیم زیر 23 سال کشورمان نیز با لباس ورزشی در درفشی فر حضور پیدا کرده.

در جریان بازی امید عالیشاه و مارکو سپانوویچ به دویدن دور زمین پرداختند. همچنین میلاد غریبی نیز با لباس شخصی در محل تمرین حضور داشت.

در جریان نیمه اول بازی نیلسون چند بار درخشید و موقعیت های خوبی را از حریف خود گرفت.

 

 * کادر فنی پرسپولیس و راه‌آهن سورینت پیش از آغاز بازی با یکدیگر خوش و بش کردند.

* علی دایی سرمربی پرسپولیس پیش از آغاز بازی با سعید شیرینی جلسه داشت.

* پیام صادقیان و محسن مسلمان بازیکنان تیم امید امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شدند. مسلمان برای اولین بار در تمرین پرسپولیس حاضر شد.

* رضا محمدی و پیام صادقیان 2 بازیکن جدا شده پرسپولیس با لباس شخصی در درفشی‌فر حاضر شدند و جلسه‌ای با سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس داشتند.

* امیر عابدزاده و فرشاد قاسمی که در بازی تیم امید پرسپولیس حضور داشتند به همراه ملی‌پوشان و مجتبی محرمی غایبان تمرین امروز بودند.

* مهدی اربابی پیشکسوت فوتبال امروز در درفشی‌فر حاضر شد تا بازی دوستانه پرسپولیس و راه‌آهن را از نزدیک ببیند و بعد از گذشت 20 دقیقه از زمان بازی درفشی‌فر را ترک کرد.

* علی دایی با لباس شخصی و در کنار زمین تیمش را هدایت می‌کرد اما ابراهیم‌زاده سرمربی راه‌آهن از روی نیمکت بازی را تماشا کرد.

* بازی در نیمه اول از سوی بازیکنان راه‌آهن خشن بود و داور به همین علت به پاشایی بازیکن این تیم کارت زرد نشان داد. اعتراض بازیکنان راه‌آهن به داوری هم زیاد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)