پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی خود در مازندران با یک گل مغلوب نساجی شد.

تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار خود در اردوی تدارکاتی مازندران بعد از ظهر امروز با یک گل مغلوب نساجی شد. گل این دیدار نیمه دوم و توسط بازیکن شماره 40 نساجی اسماعیل غروی به ثمر رسید.

 

 * برای پرسپولیس در نیمه نخست نیلسون کوریا، محمدرضا خلعتبری، محمد عباس‌زاده، قاسم دهنوی، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، رضا حقیقی، مهرداد کفشگری و امید عالیشاه به میدان رفتند، ضمن اینکه برای تیم نساجی هم ابراهیم‌پور، تیموری، پرتو، نژاد‌محمدی، رحیمی، اسماعیلی، غروی، نوربخش، عالی، رمضانی و میرقربانی بازی کردند.

* با آغاز نیمه دوم در ترکیب 2 تیم پرسپولیس و نساجی تغییراتی به وجود آمد که طی آن در جمع بازیکنان پرسپولیس حسینی، علی‌عسگر، کمندانی و حاتمی به جای پولادی، عالیشاه، حقیقی و عباس‌زاده به بازی آمدند.

* محمد عباس‌زاده هنگامی که از زمین بازی خارج شد پیراهن پرسپولیس را از تنش درآورد. زیر پیراهن مهاجم پرسپولیس پیراهن نساجی مازندران بود که او آن را به تماشاگران نشان داد و همین مسئله باعث شد تا هواداران پرتعداد حاضر در ورزشگاه این مهاجم را تشویق کنند.

* تماشاگران در طول زمان برگزاری بازی با وجود بارش باران از چتر استفاده نمی‌کردند.

* علی دایی و نادر دست‌نشان، سرمربیان 2 تیم پرسپولیس و نساجی در طول 90 دقیقه در کنار زمین حضور داشتند.

* دقیقه 75 اسماعیل غروی، هافبک تیم نساجی با یک شوت از فاصله دور تک گل نساجی را به ثمر رساند. نکته جالب توجه آنجا بود که نادر دست‌نشان پس از گل تیمش سعی می‌کرد خود را خونسرد نشان دهد و خوشحالی خاصی انجام ندهد.

* در این دیدار پیام صادقیان و محمد نوری توسط دایی به بازی گرفته نشدند.

پرسپولیس امشب به تهران باز می‌گردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)