پرسپولیس نیوز :تیم فوتبال پرسپولیس در یک دیدار تدارکاتی با 10 گل پیام گستر شهرری را شکست داد.

تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار تدارکاتی از ساعت 16:40 امروز به مصاف پیام گستر شهرری رفت و موفق شد با بازیکنان ذخیره خود در یک دیدار یک‌طرفه با 10 گل حریف خود را شکست دهد.

 

سرخپوشان امروز با ترکیب نورمحمدی ، مارکو سپانوویچ ، شاکری ، علی عسگری ، رضا حقیقی ، غریبی ، نوروزی ، دهنوی ، کمندانی و مهدی عطایی به میدان رفتند. در درون دروازه هم علیرضا حقیقی ، رضا محمدی  و امیر عابدزاده به ترتیب هرکدام 30 دقیقه به میدان رفتند.

 

 در این دیدار شاکری با گل های دقیقه 13 ، 41 ، 67 و 86 موفق ترین چهره میدان بود ، هادی نوروزی در دقایق 43 و 72 گلزنی کرد و علی عسگری ، دهنوی از روی نقطه پنالتی ، غریبی و رضا حقیقی به ترتیب هر یک در دقایق 60 ، 70 ، 84 و 87 گلزنی کردند.

در این دیدار بازیکنان اصلی پرسپولیس حضور نداشتند و فقط ذخیره‌ها به میدان رفتند. البته پرسپولیسی‌ها تقریبا هفت فرصت دیگر هم داشتند که با بی‌دقتی و درخشش دروازه‌بان حریف؛ آنها را به گل تبدیل نکردند.

مربیگری تیم شهرری بر عهده سرژیک تیموریان بود.

 

در تمرین و بازی امروز محسن بنگر ، خلعتبری و محمد نوری غایب بودند. غلامرضا رضایی هم که در بازی با صبا از ناحیه صورت مصدوم شده بود در محل تمرین حضور پیدا کرد . مهرداد پولادی هم که چند روزی تمرینات خود را در آکادمی تیم ملی دنبال می کرد امروز زیر نظر کادر پزشکی به دویدن پرداخت .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)