بازیکنان سه کارته پرسپولیس برای ششمین هفته متوالی از دریافت کارت زرد جان سالم به در بردند و برخلاف خبر اعلام شده پریرا مقابل نساجی محروم نیست.

در حالی که هواداران پرسپولیس از مدتها قبل نگران انبوه بازیکنان سه کارته خود بودند اما شاگردان یحیی گل‌محمدی با آرامش و تمرکز خاصی همه بازیها را سپری کردند و حالا در شرایطی به هفته پایانی رسیده‌اند که هیچ بازیکن محرومی را نخواهند داشت.

در دیدار با گل‌گهر لئاندرو پریرا تنها بازیکن پرسپولیس بود که کارت زرد گرفت اما برخلاف خبر اعلام شده او چهار کارته نشده و از بازی آخر پرسپولیس محروم نیست. دوکارت زردی که پریرا مقابل پرسپولیس در یک نیمه گرفت تبدیل به یک کارت قرمز شد و در آمار کارت های زرد او محاسبه نمی شود. اما حالا ۱۰ بازیکن پرسپولیس اجازه این را خواهند داشت تا احتیاط هفته‌های اخیر را کنار بگذارند و با آسایش بیشتری برای توپ‌گیری اقدام کنند.

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، وحدت هنانوف، مرتضی پورعلی گنجی، سروش رفیعی، سینا اسدبیگی، وحید امیری، مهدی ترابی و محمد عمری ده بازیکن در آستانه محرومیت پرسپولیس بودند که از بین آنها تنها وحدت برای پرسپولیس بازی نکرد اما جالب است که هیچ یک از آنها در هفته‌های اخیر کارت منجر به محرومیت را نگرفتند.

نکته جالب اینکه مهدی ترابی در هفته پانزدهم کارت زرد سوم خود را گرفت اما در ادامه ۱۴ هفته بدون اخطار را سپری کرد و حالا در قامت موثرترین بازیکن سرخپوشان، آماده آخرین بازی این تیم برابر نساجی است.

بسیاری از هواداران پرسپولیس برای شهرآورد نگران محرومیت ستاره‌های خود بودند اما تعجب‌آور است که بازیکنان پرسپولیس در سال جدید علاوه بر کسب نتیجه، تمرکز استثنایی را حتی در کاهش خشونت هم داشته‌اند و حالا اگر بازی با نساجی را هم ببرند، بی تردید شایسته تعریف و تمجید بیشتری هم خواهند شد.

آنها در این چند هفته مثل متخصص خنثی‌سازی، یک به یک سراغ دوئل‌هایی رفتند که می‌توانست همچون مهندسی که سیم اشتباه را انتخاب می‌کند، بمب محرومیت را منفجر کند اما آنها به غیر از یک صحنه کارت زرد سرلک در شهرآورد (که به درستی جلوی حمله خطرناک قایدی را گرفت)، سیم‌های درست را انتخاب و در آخر بمب کشنده را خنثی کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)