پرسپولیس نیوز : تیم پرسپولیس هیچگاه طی هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه آزادی شکست نخورده است.

تیم پرسپولیس در ادوار گذشته لیگ برتر هیچگاه در بازی های افتتاحیه اش در تهران و ورزشگاه آزادی شکست نخورده است. سرخپوشان پایتخت فصل جدید لیگ برتر را امروز (روز جمعه ۹ مرداد) با دیدار مقابل پدیده مشهد آغاز می کنند. در تاریخ لیگ برتر و طی ۱۴ دوره گذشته، پرسپولیس در هفته اول 7 برد و ۵ تساوی و 2 باخت بدست آورده است.

سرخپوشان پایتخت طی۶ دوره در بازی اول میزبان و در 8 دوره نیز میهمان بوده اند که البته یک میهمانی مقابل سایپا در آزادی بوده است. در مجموع پرسپولیس ۷ بار در هفته اول در آزادی به میدان رفته که 4 برد و ۳ تساوی بدست آورده است. بهترین برد پرسپولیس در هفته اول نیز پیروزی پرگل 8-2 مقابل پگاه گیلان در فصل 82 بوده است. آخرین شکست سرخپوشان در هفته اول مربوط به فصل 85 است که در مشهد 3-2 به ابومسلم باختند و در ۸ فصل اخیر در بازی هفته اول شکست نخورده اند.
 

تیم های پرسپولیس و پدیده مشهد برای چهارمین بار در طول تاریخ به مصاف هم می روند.

دو تیم تاکنون ۳ بار مقابل هم قرار گرفته اند که ۲ برد و یک تساوی برای سرخپوشان رقم خورده است. دو تیم فصل قبل در دیدار رفت در آزادی به تساوی ۱-۱ رسیدند و در بازی برگشت نیز پرسپولیس ۱- صفر پیروز شد. در فصل ۹۲ نیز پرسپولیس و پدیده یک بار در جام حذفی به مصاف هم رفتند که پرسپولیس ۵-۱ پیروز شد.

 

 تیم فوتبال پرسپولیس برای پنجاه و یکمین بار در طول تاریخ خود با تیمی از مشهد روبرو می شود.

سرخپوشان پایتخت تاکنون در طول تاریخ خود با تیم های آریا، ابومسلم، پیام، آدنیس و پدیده از شهر مشهد روبرو شده اند. عملکرد پرسپولیس در ۴۰ دیدار در لیگ ایران و 10 دیدار در جام حذفی  مقابل مشهدی ها کسب ۲۸ برد و ۱۴ تساوی و 8 شکست بوده است. پرسپولیس 36 بار با ابومسلم، 8 بار با پیام، ۳ بار با پدیده، دو بار با آدنیس و یک بار نیز با آریا روبرو شده است. آمار رویارویی پرسپولی با مشهدی در این فصل به ۵۴ بازی خواهد رسید.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)