مرجع خبری پرسپولیس : باقری از ترکیب پرسپولیس برای دربی خارج شد

این در حالی است که تیم پزشکی پرسپولیس طی چند روز اخیر تلاش های زیادی را برای آماده کردن کاپیتان سرخپوشان انجام داده و به موفقیت هایی هم رسیده بودند اما کرانچار در یک اقدام عجیب باقری را از ترکیب 18 نفره تیم خود خارج کرد

اعتراض شدید یک مقام مسئول پرسپولیسی در آستانه دربی  / کرانچار لجباز شده است/ باقری را به ترکیب برمی گردانیم

کرانچار در شرایط عادی لجباز بود، اما اکنون که او را با سلام و صلوات به تیم بازگردانده‌اند لجبازتر از همیشه شده و پیش‌بینی می‌کنم که وی با اینکارهای خودش کار دست ما و باشگاه بدهد
. یک مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس گفت: در فاصله یک روز به برگزاری دربی کرانچار لجباز شده است و حرف هیچ‌کس را نمی‌پذیرد.
این دست‌اندرکار باشگاه پرسپولیس که نخواست نامش فاش شود صبح امروز افزود: اگر کرانچار اجازه بدهد مطمئناً استقلال را می‌بریم. کرانچار لجباز شده و حرف هیچ‌یک از پیشکسوتان و مسئولان و مدیران باشگاه را قبول نمی‌کند و فقط حرف خودش را می‌زند.
وی همچنین ادامه داد: با تمام این تفاسیر اگر کرانچار در بازی فردا ترکیب مناسبی را مقابل آبی‌پوشان بچیند ما برنده دربی خواهیم بود.
این مسئول باشگاه پرسپولیس که دوست ندارد در این شرایط نامی از وی برده شود افزود: کرانچار در شرایط عادی لجباز بود اما اکنون که او را با سلام و صلوات به تیم بازگردانده‌اند لجبازتر از همیشه شده و پیش‌بینی می‌کنم که وی با این کارهای خودش کار دست ما و باشگاه بدهد.
وی همچنین تصریح کرد: کریم باقری از لیست 18 نفره پرسپولیس توسط کرانچار کنار گذاشته شده با این وجود همه اعضای باشگاه بر این باورند که کریم اگر 50 درصد هم آمادگی داشته باشد هم می‌تواند مهره‌ای ارزشمند در بازی فردا باشد. البته ما در تلاش هستیم تا کرانچار را متقاعد به باز گرداندن باقری به ترکیب 18 نفره کنیم.
این مقام مسئول در ادامه گفت: البته کرانچار می‌داند که فردا آخرین فرصت برای او در فوتبال ایران خواهد بود اما متاسفانه با این تفکرش به میلیون‌ها هوادار پرسپولیس ضربه می‌زند. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس بدون توجه به این حواشی در بازی فردا نهایت تلاش خود را برای پیروزی به‌کار بگیرند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)