مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور برابر مس کرمان به تساوی دست یافت.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس تیم های پرسپولیس تهران و مس کرمان از ساعت 17:35 امروز در حضور 4 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان نود دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

 

 

تک گل مس را محسن خلیلی در دقیقه 13 به ثمر رساند و گل تساوی پرسپولیس را جواد کاظمیان در دقیقه 34 وارد دروازه حریف کرد.

 

پرسپولیسی ها می توانستند برنده این بازی باشند اما در دقیقه 17 نیمه اول یک پنالتی را به وسیله علی کریمی از دست دادند و در ثانیه های تلف شده نیمه دوم نیز ایمن زاید و هادی نوروزی موقعیت های مسلم گلزنی به دست آوردند که هیچ کدام تبدیل به گل نشد.

 

در آخرین دقیقه این مسابقه نیز دو بازیکن مس همزمان زاید مهاجم پرسپولیس را درون محوطه جریمه متوقف کردند اما داور از اعلام ضربه پنالتی خودداری کرد.

 

البرز حاجی پور قضاوت این مسابقه را به عهده داشت که به ایمن زاید از پرسپولیس و احمدحسن زاده و شجاع خلیل زاده از مس کارت زرد نشان داد.

 

ترکیب پرسپولیس : میثاق معمارزاده ، محمد نصرتی ، علیرضا نورمحمدی ، علیرضا محمد ، محمد نوری ، سامان آقازمانی ، امیرحسین فشنگچی(ابراهیم شکوری 86) ، علی کریمی ، جواد کاظمیان(هادی نوروزی 73) ، غلامرضا رضایی(مهرداد اولادی 73) و ایمن زاید.
سرمربی : مصطفی دنیزلی

ترکیب مس کرمان : ارشاد یوسفی ، سپهر حیدری ، شجاع خلیل زاده ، قاسم دهنوی ، فرزاد حسین خانی ، احمد حسن زاده(آرارات آراکلیان 82)، احمد زنده روح(فرهاد سالاری پور 80) ، عادل کلاه کج ، محسن خلیلی(آلیوشا ووینویچ 65)، کیوان امرایی و وحید اسماعیل بیگی
سرمربی : ابراهیم قاسم پور

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)