مرجع خبری پرسپولیس : مدير برنامه‌هاي هادي عقيلي برگشتن او به ليگ ايران را در پايان فصل جاري رد كرد و گفت كه عقيلي در حال بررسي پيشنهاد يك باشگاه فرانسوي و اماراتي است.

 

اگر چه اخيرا از احتمال پيوستن هادي عقيلي مدافع العربي به پرسپوليس در پايان اين فصل سخن به ميان آمده است، اما مدير برنامه‌هاي او از بررسي پيشنهادهاي باشگاه‌هاي اماراتي و فرانسوي خبر داد.

 

شهرداد ناظمي، مدير برنامه‌هاي عقيلي در گفت و گو با سايت «الكاس» قطر گفت: عقيلي همچنان منتظر سرنوشت‌اش با باشگاه العربي است. اگر العربي براي تمديد قرارداد عقيلي تمايل داشته باشد، او هم مشكلي ندارد. اگر چه كه در اين فصل العربي در ليگ داخلي و ليگ قهرمانان آسيا نتايج خوبي نگرفته است، اما هادي در اينجا احساس راحتي مي‌كند و با تمام وجود براي خارج ساختن تيمش از شرايط كنوني تلاش مي‌كند.

 

وي با بيان اين كه عقيلي از باشگاه‌هاي اماراتي و فرانسوي پيشنهاد دارد، افزود: نمي خواهم اسامي اين باشگاهها را بياورم، اما تيمي كه در فرانسه خواهان جذب عقيلي است، در ليگ برتر فرانسه (لشامپيونا ) است و در وسط‌هاي جدول قرار دارد. اين در حالي است كه تيم اماراتي در رده‌هاي بالاي جدول است و الان در ليگ قهرمانان آسيا بازي مي‌زند. البته بايد اين را هم بگويم كه سپاهان، باشگاه قبلي عقيلي هم براي جذب دوباره وي ابراز تمايل كرده است. چند باشگاه ديگر ايراني هم خواستار جذب هادي هستند، اما او پيشنهاد آن‌ها را ردكرده است، چرا كه مي‌خواهد به تجربه بازي خود در خارج از كشور ادامه دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)