باشگاه پرسپولیس مدارک پزشکی مدافع ملی‌پوش خود را برای دریافت غرامت در سامانه مربوطه فیفا بارگذاری کرده است.

تیم ملی فوتبال ایران در حالی در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر قطر را شکست دهد که مرتضی پورعلی‌گنجی در برخورد با بازیکن حریف، دچار مصدومیت و از بازی خارج شد. پس از معاینات انجام شده مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده و بدین ترتیب ادامه فصل را از دست داد.

از همین رو طبق قوانین فیفا، باشگاه پرسپولیس درصدد دریافت غرامت از فدراسیون بین‌المللی فوتبال به دلیل مصدومیت این بازیکن است.

مدارک پزشکی مرتضی پورعلی گنجی توسط کادر پزشکی تیم‌ملی و پرسپولیس جمع‌آوری و با پیگیری باشگاه پرسپولیس و همکاری فدراسیون فوتبال در هفته‌های اخیر در سامانه مربوطه فیفا بارگذاری شد.

طبق قوانین فیفا در صورتی که یک بازیکن در دیدارهای ملی دچار مصدومیت شود و حداقل ۲۸ روز از میادین دور باشد، این نهاد بین‌المللی باید از روز بیست و هشتم به مدت یک سال (۳۶۵ روز) به باشگاه مورد نظر غرامت بدهد. از همین رو در صورت تایید مدارک باشگاه پرسپولیس توسط کمیته بیمه‌ای و پزشکی فدراسیون بین‌المللی فوتبال،‌ طرفین باید منتظر مدت زمان مصدومیت پورعلی‌گنجی باشند تا طبق قرارداد او و مدت مصدومیتش، فیفا به باشگاه پرسپولیس غرامت بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)