خبرگزاری پرسپولیس : دوری پرسپولیس از خانه‌اش بیش از یک ماه طول خواهد کشید و بازیکنان و کادر فنی فعلا باید با امکانات خیریه عمل و دید داشتن زمین این مجموعه از اطراف ورزشگاه بسازند.

بیشتر از یک هفته است که تمرینات تیم پرسپولیس از کمپ اختصاصی و مجهز باشگاه به زمین ورزشگاه خیریه عمل منتقل شده و به نظر می‌رسد دوری پرسپولیس از خانه خود بیشتر از آنچه تصور می‌شد طولانی شود.

گفته می‌شود کار ترمیم زمین چمن ورزشگاه درفشی‌فر تمام شده و حتی امکاناتی مثل تیر دروازه‌های قابل جابجایی آلومینیومی مطابق با آخرین استاندارد‌های دنیا و نیمکت‌های زیبا به این مجموعه اضافه شده تا همه چیز کامل به نظر بیاید اما همچنان کارهای مربوط به رسیدگی به این مجموعه و بیشتر کردن امکانات آن ادامه دارد.

گفته می‌شود به احتمال فراوان پرسپولیس بعد از بازی با مس و پیکان در تعطیلات دوباره لیگ بر‌تر که به خاطر دیدار تیم ملی با ازبکستان رخ خواهد داد به اردویی تدارکاتی در امارات خواهد رفت و بعد از حضور در این اردو تمرینات پرسپولیس دوباره به ورزشگاه درفشی‌فر با امکانات کامل باز خواهد گشت.

با این حساب احتمالا دوری پرسپولیس از خانه‌اش بیش از یک ماه طول خواهد کشید و بازیکنان و کادر فنی فعلا باید با امکانات خیریه عمل و دید داشتن زمین این مجموعه از اطراف ورزشگاه بسازند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)