پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس بهترین تیم لیگ در پنج هفته اخیر لیگ برتر از لحاظ کسب نتیجه بوده است.

به گزارش پرسپولیس نیوز و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس در پنج هفته اخیر لیگ بهترین عملکرد را از لحاظ کسب نتیجه در میان شانزده تیم برتر لیگ داشته است.

سرخپوشان در این پنج بازی، به سه پیروزی و دو تساوی و میانگین 2/2 امتیاز برای هر بازی دست پیدا کرده‌اند و همراه با پنج تیم بالای جدول، جزو شش تیمی بوده است که در این مقطع متحمل شکست نشده است. سرخپوشان که تنها تیم گلزن در تمام یازده هفته لیگ برتر هستند، در دو دیدار از این پنج بازی گلی دریافت نکرده‌اند.

دیگر تیمی که در این مقطع پنج بازی، خیلی خوب عمل کرد، صبای قم بود که آنها نیز در این مدت یازده امتیاز کسب کردند ولی با توجه به احتساب تفاضل گل در این پنج بازی، در مکان دوم قرار گرفتند.

تیم‌های استقلال صنعتی، ذوب آهن، گسترش فولاد تبریز و نفت تهران هم تیم‌هایی هستند که در این مقطع پنج هفته موفق به کسب 9 امتیاز شدند. البته تیم نفت یک بازی عقب افتاده دارد و حاصل تلاش آنها در پنج بازی آخرشان این میزان امتیاز بود و پس از آنها، استقلال، سایپا و تراکتورسازی با کسب امتیاز، مکان‌های هفتم تا نهم را به خود اختصاص می‌دهند. تیم‌های سیاه جامگان و استقلال اهواز هم تنها یک امتیاز در پنج بازی پایانی کسب کرده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)