بازیکنان پرسپولیسی برای بهبود شرایط‌شان در جدول گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ به برد مقابل التعاون نیاز دارند.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، دو تیم پرسپولیس ایران و التعاون عربستان در حالی امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در دوحه به مصاف هم می‌روند که بازی رفت دو تیم روز سه شنبه ۲۵ شهریور برگزار شد و با برد یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی همراه بود.

در جدول گروه C رقابت‌های آسیایی در حال حاضر التعاون عربستان با ۶ امتیاز صدرنشین است، الدحیل قطر که در بازی رو در رو مغلوب التعاون شد با ۶ امتیاز در رده دوم قرار گرفته، پرسپولیس با ۴ امتیاز، سوم است و الشارجه امارات با یک امتیاز در رده چهارم قرار دارد‌.

جدول گویای آن است که پرسپولیس برای صعود از گروه و بهبود شرایط فعلی به ۳ امتیاز دیدار امشب مقابل التعاون نیاز مبرم دارد.

شاگردان گل‌محمدی با دبل مقابل التعاون نه تنها با روحیه بهتری به مسابقات ادامه می‌دهند بلکه راه صعود را هموار می کنند.

تیم پرسپولیس پس از دیدار الدحیل و الشارجه به مصاف التعاون خواهد رفت و برخی از اعضای کادرفنی زودتر به استادیوم رفته و این بازی را زیر نظر خواهند گرفت.

سرخ‌ها هم با آگاهی از نتیجه این دیدار برای دومین پیروزی متوالی مقابل التعاون تلاش خواهند کرد.

نکته جالب اینکه گل‌محمدی تاکنون در سه بازی به عنوان سرمربی با تیم‌های عربستانی عهده‌دار هدایت ذوب‌آهن و پرسپولیس بوده و با دو برد سه بر صفر مقابل النصر و برتری یک بر صفر مقابل التعاون، سه برد داشته و در صورت برتری سرخ‌ها مقابل التعاون مقابل تیم‌های عربستانی پوکر خواهد کرد و به رکورد چهار بازی و چهار برد دست خواهد یافت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)