پرسپولیس در هر ۲ تقابل خود با مس رفسنجان در لیگ برتر برنده بوده و حتی یک گل هم دریافت نکرده است.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باید روز جمعه از ساعت ۱۶ به مصاف میزبان خود مس رفسنجان برود.

این ۲ تیم پیش از این ۲ بار در لیگ بیستم مقابل یکدیگر قرار گرفتند که ماحصل آن ۲ پیروزی یک بر صفر برای تیم سرشناس پایتخت‌نشین بود. ابتدا در هفته هشتم لیگ بیستم تیم تازه لیگ برتری شده مس به تهران آمد تا در ورزشگاه آزادی میهمان مدافع عنوان قهرمانی باشد. سید جلال حسینی در دقیقه ۵۱ زننده تک گل این بازی بود. البته محمدحسین کریم‌زاده از مس نیز در نیمه دوم اخراج شد.

دیدار برگشت در رفسنجان به انجام رسید و نتیجه بازی رفت تکرار شد. این بار مهدی عبدیِ جوان در دقیقه ۷۹ زننده گل سه امتیازی تیم یحیی گل‌محمدی در مقابل شاگردان محمد ربیعی بود. مس رفسنجان تا به حال مقابل پرسپولیس نه برد و مساوی‌ای داشته و نه گلی به ثمر رسانده است.

حالا این ۲ تیم باید بار دیگر در حالی رودرروی هم قرار بگیرند که هر ۲ نیاز مبرمی به پیروزی دارند. مس بردی تا به اینجای فصل نداشته و با یک امتیاز از سه مسابقه در رده پانزدهم است و پرسپولیس بعد از شروع خوب و کسب ۲ پیروزی متوالی به چالش خورد و در ۲ هفته اخیر یک امتیاز کسب کرده تا فاصله‌اش با صدر جدول به سه امتیاز برسد.

آخرین مرتبه‌ای که پرسپولیس موفق نشد در بیش از ۲ بازی متوالی به برتری برسد در ابتدای لیگ بیستم بود. آنها بعد از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی، در چهار دیدار متوالی به تساوی قناعت کردند ولی برد ۲ بر یک مقابل فولاد خوزستان نجات‌بخش تیم یحیی بود. باید دید این بار نیز سرخپوشان به هفته‌های بیشتری برای احیا احتیاج دارند یا زودتر به مسیر اصلی برخواهند گشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)