علی شجاعی هم مانند سایر بازیکنان جدید پرسپولیس در زمان انعقاد قرارداد پولی دریافت نکرد.

به نقل از فارس، علی شجاعی امروز با عقد قراردادی دو ساله به پرسپولیس ملحق شد تا از امروز در تمرین این تیم شرکت کند.

یکی از نکات قابل توجه درباره عقد قرارداد شش بازیکن جدید پرسپولیس پرداخت نشدن پیش پرداخت به آنها است و شجاعی هم مانند حامد لک، سعید آقایی، عیسی آل کثیر، احسان پهلوان و میلاد سرلک در زمان عقد قرارداد پولی از پرسپولیس نگرفت که این موضوع جایی در فوتبال حرفه ای ندارد.

در این میان نباید نقش یحیی گل محمدی را در راه راضی کردن این بازیکنان برای حضور در پرسپولیس نادیده گرفت و در واقع وی تمام نفرات جدید تیمش را مجاب کرده بدون دریافت پیش پرداخت قرارداد امضا کرده تا آنها سریع تر در تمرین پرسپولیس شرکت کنند.

مدیران باشگاه هم با وجود قولی که به تازه واردان تیم برای پرداخت بخشی از پول شان یکی دو روز پس از انعقاد قرارداد داده بودند برای عمل کردن به این وعده دچار تاخیر شدند و همین امر مشکلاتی را برای تیم پرسپولیس ایجاد کرد.

عمل نکردن مدیران باشگاه به این تعهد سبب شد گل محمدی دو روز قبل در جریان تمرین در جریان انتقادهایش از مسئولان پرسپولیس، پول دریافت نکردن بازیکنان جدیدش را هم به رخ بکشد.

با این وجود گلایه های گل محمدی روز گذشته جواب داد و مدیران باشگاه به نوبت ۱۰ درصد قرارداد بازیکنان جدید را به حساب آنها واریز کرده اند. این درحالی است که بازیکنان قدیمی پرسپولیس هم به دلیل اعتراض به مشکلات مالی خود قصد داشتند در تمرین دو روز قبل شرکت نکنند که در نهایت با درخواست گل محمدی از این موضوع صرف نظر کردند.

به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس اگر یحیی گل محمدی را به عنوان سرمربی در تیم خود نداشت برای جلب رضایت بازیکنان جدید کار بسیار سختی پیش رو داشت به ویژه اینکه تعدادی از همین بازیکنان پیشنهادهای خوبی هم از سایر تیم های لیگ برتری دریافت کرده بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)