خبرگزاری پرسپولیس : تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار با پیروزی مقابل تیم پرسپولیس جویبار به عنوان قهرمانی دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد دست یافت، مسابقه‌ای که با اعتراض شدید مربیان تیم پرسپولیس جویبار بارها متوقف شد.

دیدار فینال دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد از ساعت 17:30 دقیقه امروز سه شنبه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار با پیروزی 5 بر 2 برابر پرسپولیس جویبار برای دومین دوره متوالی به مقام قهرمانی این رقابتها دست یافت.

این دیدار در حالی با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار در جریان بود که در وزن 96 کیلوگرم عرفان امیری از تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار موفق شد با برتری برابر عباس طحان کشتی‌گیر تیم پرسپولیس، قهرمانی سبزواری‌ها را در این مسابقات قطعی کرد. پس از آن کمیل قاسمی در وزن 120 کیلوگرم برابر فردین معصومی حاضر به مسابقه نشد تا برد پنجم تشریفاتی نیز به نام سبزواری ها ثبت شود.

در وزن 55 کیلوگرم حسن رحیمی برابر فرزاد جعفری از تیم پرسپولیس جویبار پیروز شد. در وزن 60 کیلوگرم "اوپن سات" از تیم پرسپولیس جویبار مقابل بهنام احسان‌پور از تیم ثامن به برتری دست یافت تا نتیجه مسابقه یک بر یک شود.

در ادامه وزن 66 کیلوگرم مهدی تقوی آزادکار المپیکی کشورمان از تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار موفق شد مسعود کمروند را شکست داد .

اما در وزن 74 کیلوگرم "داوید خوتسیاشویلی" مقابل مصطفی حسین‌خانی از تیم پرسپولیس جویبار به برتری دست یافت تا نماینده سبزوار با نتیجه 3 بر یک از پرسپولیس پیش بی‌افتد. این دیدار جنجالی ترین کشتی برگزار شده بود و در آن به علت اعتراض شدید کادرفنی پرسپولیس به داوری بازی نزدیک به 20 دقیقه متوقف شد. پس از این اعتراض ها غلامرضا محمدی مربی پرسپولیس با کارت قرمز مواجه شد و مراد محمدی دیگر مربی تیم هم کارت زرد گرفت. ابتدا داوران قصد داشتند رای خود در دادن امتیاز به کشتی گیر سبزواری و اخطار به حسین خانی را تغییر دهند اما با اعتراض شدید محسن کاوه سرمربی ثامن الحجج منصرف شدند و رای به برد خوتسیاشویلی دادند تا ثامن در آستانه برتری مسابقه قرار گیرد.

"آلبرت ساریتوف" کشتی‌گیر روس وزن 84 کیلوگرم پرسپولیس جویبار برابر احسان امینی از تیم ثامن پیروز شد تا نتیجه مسابقه 3 بر 2 شود.

در وزن 96 کیلوگرم هر سه تایم کشتی به کلینچ کشیده شده . عباس طحان کلینچ اول را برد و در وقت دوم کشتی را به حریف خود عباس امیری واگذار کرد تا کار به تایم سوم بکشد اما با ناکامی در کلینج تایم سوم، پیروزی را به عرفان امیری از تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار واگذار کرد تا قهرمانی این تیم سبزواری قطعی شود.

پس از این اتفاق بار دیگر غلامرضا محمدی به تصمیم داور اعتراض کرد ولی داوران به این اعتراض توجهی نکردند تا او مجددا تیمش را بیرون بکشد. به همین دلیل کمیل قاسمی کشتی‌گیر وزن 120 کیلوگرم تیم پرسپولیس روی تشک نیامد و داور مسابقه هم دست فردین معصومی کشتی‌‎گیر تیم ثامن را به عنوان برنده معرفی کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)