پرسپولیس نیوز : تیم امید پرسپولیس مقابل استقلال به پیروزی رسید.

تیم امید پرسپولیس مقابل امیدهای استقلال با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.

گل‌های پرسپولیس را مدنی( 2 گل) و مدافع استقلال( گل به خودی) به ثمر رساندند و محسن کریمی هر دو گل استقلال را به ثمر رساند. گل سوم و برتری پرسپولیس در دقایق پایانی به ثمر رسید.

 

 نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم 5 گل رد و بدل شد و نکته جالب این بود که استقلال حتی 2 بر یک از حریفش پیش افتاد اما به یکباره این تیم دو گل دریافت کرد که یکی از این دو گل را مدافع استقلال به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

 

تیم فوتبال استقلال در دقیقه 65 توسط محسن کریمی به گل رسید و در ادامه در دقیقه 70 فرشید علیپور بازیکن استقلال با ضربه سر، دروازه آبی‌پوشان را باز کرد و بازی به تساوی کشید.

استقلال بار دیگر در دقیقه 75 گل دوم خود را به ثمر رساند اما در این دقایق پرسپولیس بازی را طوفانی آغاز کرد و در دقایق 88 و 90 توسط امیر مدنی دو گل پیاپی وارد دروازه آبی‌پوشان کرد و این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر 2 به سود پرسپولیس به پایان رسید.

* با توجه به محرومیت سرمربیان دو تیم، جمشد شاه‌محمدی و سیروس دین‌محمدی هر دو از روی سکوها بازی را تماشا می‌کردند.

* بازی امیدهای پرسپولیس و استقلال حدود 500 تماشاگر داشت که اکثر آنها را هواداران پرسپولیس تشکیل می‌دادند.

* با توجه به اینکه بازی رفت دو تیم بسیار جنجالی شده بود، مأموران نیروی انتظامی زیادی در ورزشگاه شهید اسماعیلی حضور داشتند تا از بروز هرگونه اتفاقات حاشیه‌ای جلوگیری کنند.

تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس هم ماه گذشته در هفته پانزدهم و پایانی از نیم‌فصل نخست لیگ برتر موفق شده بود تیم استقلال را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

در این مسابقه رضا صادق‌پور عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، مرتضی فنونی‌زاده بازیکن اسبق پرسپولیس و عارف لرستانی یکی از هنرپیشه‌های سینما و تلویزیون هم حضور داشتند.

دیدار رفت دو تیم بسیار هم جنجالی بود.

 

داور در نیمه اول بازی، در صحنه‌ای که دروازه‌بان استقلال بیرون محوطه جریمه توپ را با دست لمس کرد و یک موقعیت مسلم گلزنی را از سرخپوشان گرفت باید اخراج می‌شد که داور به یک کارت زرد اکتفا کرد. اگر در آن صحنه، دروازه‌بان استقلال اخراج می‌شد آنها بیشتر دقایق بازی را 10 نفره کار می‌کردند. البته داور جدا از این صحنه قضاوت خوبی را انجام داد.

گفتنی است؛ بازی رفت هم دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسیده بود که در خاتمه بازی از سوی هواداران و اعضای تیم استقلال شرایطی برای ضرب و شتم بازیکنان بوجود آمده بود اما امروز با تدابیر ویژه‌ای که از سوی مسوولان باشگاه و ورزشگاه، نیروی انتظامی و دیگر ارگان‌های مربوطه اتخاذ شده بود هیچ مشکلی بوجود نیامد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)