مرجع خبری پرسپولیس : حرفهاي نااميدانه هواداران پرسپوليس که نيمه شب ورزشگاه آزادي را ترک مي کردند، حاوي روشن ترين تحليلها از بازي اين تيم مقابل شاهين بوشهر بود؛ همه آمده بودند تا يک بازي پرگل را تماشا کنند و اگر جز اين تصور مي کردند، هرگز ورزشگاه آزادي شصت هزار جمعيت را به خود نمي ديد.
ميثاق معمارزاده در کانون انتقادها قرار داشت. تماشاچي او را روي هر دو گل مقصر مي دانست و تفسير مردم به ويژه روي گل دوم به طنز و طعنه مي کشيد. هوادار ديگري مي گفت: «از کدام پرسپوليس حرف مي زنيد؛ اين تيم تا پرسپوليس شدن باز هم از اين گافها خواهد داد! »
جريان فني بازي پرسپوليس مملو از اتفاقهاي نامتعارف بود. سوپرگل احمد پوري را همه در ابتدا يک اتفاق فرض کردند که خيلي زود توسط نوروزي پاسخ داده شد، اما وقتي پس از اين گل پرسپوليس قريب به يک ساعت نتوانست حمله مؤثري انجام دهد، همه به اين باور رسيدند که بازي به ديدنش نمي ارزيد. دو گل بعدي هم به شکلي غيرمعمول به دست آمد. پرسپوليس طي يک برخورد ساده به يک پنالتي  دست پيدا کرد و به نظر مي رسيد که بازي را با پيروزي تمام خواهد کرد، اما ضربه کاشته زيرکانه کاپيتان شاهين توأم شد با خواب آلودگي ميثاق معمارزاده… .

پرسپوليس به تقريب در تمام طول زمان 45 دقيقه دوم با سه تا چهار مهاجم بازي کرد ولي کاري از پيش نبرد. سرعت، گمشده پرسپوليس بود. نوعي رخوت بر بازي اين تيم سايه افکنده بود که زدودني هم نبود و هر چه بازيکناني مثل بائو و زارع طي حرکتهاي انفرادي خود سعي در وارد کردن هيجان به تيم داشتند راه به جايي نمي بردند.
مسأله تنها اين نبود که شاهين خوب دفاع مي کرد، پرسپوليس براي عرض دادن به بازي، تغذيه مهاجمان و سرعت در حمله برنامه اي نداشت، يا قادر به اجراي آن نبود و همين عوامل موجب مي شد تا همه چيز در ميدان وارونه جلوه کند. مسابقه اي که گمان مي رفت با يک برد آسان به پايان خواهد رسيد و پرسپوليس را با مجموع 12 امتياز به يک قدمي صدر جدول مي رساند، به ناگهان تبديل به بختکي شد که آينده تيم را هم زير سؤال برد.
… و حالا پرسش اين است که آيا پرسپوليس در چهار بازي آتي خود – تا هفته دهم – که همه را در تهران انجام مي دهد، قادر به نتيجه گيري خواهد بود، يا آنکه سير نزولي را طي مي کند و به همان سرنوشتي دچار مي شود که استقلال در فصل هفتم ليگ برتر با ناصر حجازي و کريمي آن را تجربه کرد؟!
حريفان بعدي پرسپوليس به ترتيب راه آهن، پيکان، استقلال و مقاومت خواهند بود و پرسپوليس از اين پس عملاً وارد سنگين ترين مقطع کاري خود در نيم فصل اول ليگ مي شود. آنچه تا هفته دهم براي پرسپوليس اتفاق مي افتد عميق ترين تأثير را بر سرنوشت اين تيم خواهد گذاشت و چنانچه اين بازيها توأم با نتيجه گيري نباشد، پرسپوليس براي خروج از چنين بحراني کار بسيار دشواري را پيش رو خواهد داشت. تيمي که در خانه خود با ضعيف ترين حريف و تيم ته جدولي ليگ به تساوي 2 – 2 مي رسد و همه را از تعجب حيرت زده مي کند، در هفته هاي آينده چه نتيجه اي خواهد گرفت؟ !

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)