با گذشت ۵۰ روز از واگذاری مالکیت پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک‌ها،‌ همچنان روند انتقال سهام این باشگاه به اتمام نرسیده است تا مجمع سرخ‌ها برگزار شود.

باشگاه پرسپولیس پس از قهرمانی در بیست‌و‌سومین دوره مسابقات لیگ برتر، حالا روزهای پُراهمیتِ نقل‌و‌انتقالات تابستانی را در حالی سپری می‌کند که اوسمار از این تیم جدا و انتخاب سرمربی به بزرگترین چالش سرخ‌ها تبدیل شده است.

در این شرایط اما باشگاه پرسپولیس که در تاریخ 5 اردیبهشت ماه در مراسمی به‌صورت رسمی به کنسرسیومی از بانک‌ها واگذار شد، همچنان درگیر انتقال سهام است و هنوز نام سهام‌داران جدید این باشگاه در «تابلوی نماد پرسپولیس» در فرابورس به ثبت نرسیده و همچنان در این تابلو، 90 درصد سهام سرخ‌ها به نام وزارت ورزش به ثبت رسیده است.

این اتفاق در حالی رخ داده است که نام سهام‌داران جدید باشگاه استقلال در تاریخ 22 اردیبهشت ماه در تابلوی نماد استقلال در فرابورس به ثبت رسید.

پیگیری‌ها در این زمینه نشان می‌دهد پروسه تحویل مدارک کنسرسیوم بانک‌ها برای خرید باشگاه پرسپولیس فعلاً نهایی نشده و در حال انجام است و احتمالاً به‌زودی با تکمیل فرآیند، شاهد ثبت اسامی مالکان جدید باشگاه پرسپولیس در تابلوی نماد این باشگاه در فرابورس خواهیم بود.

در همین راستا نیز پس از تکمیل فرآیند انتقال سهام، مجمع باشگاه پرسپولیس با مالکان جدید برگزار خواهد شد تا تکلیف هیئت‌مدیره و مدیران این باشگاه برای فصل آینده مشخص شود. هرچند شنیده می‌شود رضا درویش همچنان به کار خود به‌عنوان مدیرعامل باشگاه ادامه خواهد داد، اما احتمالاً در این مجمع، شاهد تغییرات گسترده در هیئت‌مدیره سرخ‌ها خواهیم بود و بانک‌ها نمایندگان خود در هیئت‌مدیره را معرفی خواهند کرد.

باشگاه پرسپولیس پس از تعیین هیئت‌مدیره جدید نیز باید جزئیات درآمد و هزینه‌های فصل آینده خود را به اطلاع کنسرسیوم بانک‌ها برساند تا درباره بودجه فصل آینده سرخپوشان تصمیم‌گیری شود، اتفاقی که باید هر چه سریع‌تر بیفتد تا سرخ‌ها بتوانند نقل‌و‌انتقالات خود را با سرعت بیشتری پیش ببرند.

پرسپولیس پس از جدایی اوسمار و بن‌بست مذاکرات با دراگان اسکوچیچ، در حال مذاکره همزمان با چند گزینه خارجی است و از این مربیان درخواست کرده تا دستمزد پیشنهادی خود به این باشگاه را اعلام کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)