مرجع خبری پرسپولیس: پرسپولیسی ها بعد از 5 هفته گام برداشتن روی نوار ناکامی عزم خود را جزم کردند تا با ارائه بهترین نمایش خود صدرنشین لیگ را به زیر بکشند که موفق هم شدند.

 

جنگندگی و تفکیک وظایف هجومی و دفاعی مهم ترین خصوصیت بازیکنان پرسپولیس در این دیدار بود که تک تک به بررسی عملکرد آنان برابر ذوب آهن می پردازیم.

علیرضا حقیقی : یکی دو اشتباه مرگبار او برابر ایگور کاسترو مهاجم ذوب میرفت که همان ابتدای بازی کار دست پرسپولیس بدهد که به خیر گذشت . خروج ضعیف او هم در اواخر نیمه اول باعث به لرزه درآمدن تیر دروازه پرسپولیس شد و در مجموع با توجه به معدود حملات زهردار ذوب آهن عملکرد متوسطی داشت . (نمره : 6)

سپهر حیدری : به خوبی از پس وظایف دفاعی خود برآمد و به موقع هم در حمله ها ظاهر میشد و نود دقیقه بی نقص را پشت سر گذاشت. (نمره : 7)

علیرضا نورمحمدی : رضا همچون سپهر ، توانست از مهار مهاجمان ذوب آهن برآید تا موقعیت مسلّم گل نصیب آنان نشود . پوشش های او در سمت چپ و دفع های هدفمندش نقطه قوت اون نسب به حیدری بود. (نمره : 7/25)

علیرضا محمد : وظیفه خود یعنی بستن سمت چپ هجومی ذوب آهن را به خوبی انجام داد و در این بازی میل کمتری به نفوذ و همکاری با بال راست پرسپولیس از خود نشان داد. (نمره : 6)

حمید علی عسگری : یکی دو بار هافبک های ذوب آهن توانستند از سمت وی به سمت دروازه پرسپولیس یورش ببرند که با پوشش مدافعان میانی پرسپولیس ناکام ماند. او هم مانند محمد میل کمتری به حرکت به سمت زمین ذوب آهن بروز داد و بیشتر مشغول مقابله با نفوذهای رجب زاده و خلعتبری بود . (نمره : 5/75)

مازیار زارع : بهتر از هر بازی دیگری در کمک به مدافعین پشت سر و بازیسازی پیش رویش عمل کرد و ضریب پاس های اشتباه خود را کاهش داد. اگر میل بیشتری به شوت زنی و یا زدن ضربه پنالتی از خود نشان می داد شاید برد پرسپولیس پررنگ تر می شد. (نمره: 7 )

 

حسین بادامکی : توپی که در آخرین ثانیه های نیمه اول در مقابل دروازه خالی به جای تور به اوت فرستاد یکی از سخت ترین کارهای ممکن برای یک فوتبالیست بود که به راحتی انجام داد . یک موقعیت تک به تک را هم در آغاز نیمه دوم با تعلل خود به هدر داد تا دو نمره منفی در کارنامه بازی نه چندان خوبش درج شود. ( نمره : 5/5)

امیرحسین فشنگچی : این فشنگچی با فشنگچی ابتدای فصل قابل مقایسه نیست . تکنیک بالا ، حرکات پا به توپ و پاس های ویران کننده امیرحسین را تبدیل به یک وزنه سنگین در سمت چپ پرسپولیس کرده است . اگر با اعتماد به نفس بالاتری پشت ضربه پنالتی قرار میگرفت می توانست بازی خوب خود را تکمیل کند که موفق نشد. ( نمره : 7/25 )

محمد نوری : عالی و دیگر هیچ ! هرچه لازم بوده در توصیف بازی خوب نوری تا به این هفته گفته ایم . فقط در این بازی نقاط قوت خود را تقویت کرده بود ! (نمره : 8/5 )

هادی نوروزی : در سومین بازی که به عنوان پیکان حمله پرسپولیس به میدان رفت سرانجام توانست طلسم گل نزنی اش در لیگ برتر را بشکند و یک گل حساس و سرنوشت ساز برای پرسپولیس به ثمر برساند . تا آخرین دقایق حضور در زمین هم دونده و موثر ظاهر شد و یک پنالتی هم برای تیمش گرفت . (نمره : 8)

غلامرضا رضایی : مهاجم نوک پرسپولیس در کوچ به بال راست تبدیل به کابوس سمت چپ خط دفاعی ذوب آهن شده بود . پاس گل استثنایی او برای محمد نوری به تنهایی به اندازه دو گل زیبایی داشت که نوری هم به شایستگی قدر پاس زیبای او را دانست . غلامرضا تمام وظایف خود را با وجود تنهایی در اکثر دقایق مسابقه در سمت راست به بهترین شکل ممکن به انجام رساند. ( نمره : 8)

* نمرات نگارنده از 10

حسن مهدوی
انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)