راه آهن شهرری     –     پرسپولیس تهران   

یکشنبه ۲۹ شهریور ساعت ۱۹:۳۵

 

ورزشگاه: آزادی تهران. تماشاگر احتمالی: 60هزار نفر

داور: احمد صالحی

کمک ها:  محمدرضا ابوالفضلی و صادق نوری، داورچهارم: محمدرضا اکرمی

 

مرجع خبری پرسپولیس : تيمهاي پرسپوليس و راه آهن امروز براي سي و سومين بار در طول تاريخ مقابل هم قرار مي گيرند. دو تيم تاکنون 32 بار در رقابتهاي مختلف باهم روبرو شده اند که پرسپوليس 17 بار و راه آهن 6 بار موفق به پيروزي شده اند و 9 بازي نيز با تساوي خاتمه يافته است.


 پرسپوليس 50 گل و راه آهن نيز 18 گل به ثمر رسانده اند. علي پروين با به ثمر رساندن 9 گل بهترين گلزن اين بازي است.
بهترين پيروزي پرسپوليس مقابل راه آهن برد 8- صفر در سال 63 است که اين باخت سنگين ترين شکست تاريخ راه اهن نيز مي باشد.  اما در رقابتهاي ليگ دو تيم 16 بار ديدار کرده اند که پرسپوليس 7 بار و راه آهن نيز 3 بار پيروز شده اند و 6 بازي نيز مساوي شده است.23 گل پرسپوليس و 10 گل نيز راه آهن به ثمر رسانده است.
ترکیب احتمالی پرسپولیس: دروازه بان: میثاق معمارزاده | مدافعان:  جلال اکبری ، مجتبی شیری ، سپهر حیدری ، علیرضا محمد  |  هافبک ها: عادل کلاه کج ، کریم باقری ، مجتبی زارعی ، مهدی شیری |مهاجمان: اشپیتیم آرفی و هادی نوروزی

ستاره ها: در تیم پرسپولیس دو بازیکن سابقه بازی در تیم مقابل را دارند: مجتبی زارع و علیرضا محمد. در جمع بازیکنان راه آهن هم فرشید کریمی و عیسی ترائوره سابقه بازی در پرسپولیس را دارند اما این مسئله به این معنا نیست که این بازیکنان ستاره های تیمشان باشند. در پرسپولیس کریم باقری حتی در برابر شاهین بوشهر که بسیار خسته بود هم یک گل زد و یک پاس گل داد ، در راه آهن هم ایمان حیدری اگر بازی کند و بازی اش هم بگیرد…

 اطلاعات جانبی: در تیم پرسپولیس دو برادر یعنی مجتبی شیری و مهدی شیری حضور دارند، در تیم راه آهن هم دو برادر به نام های رضا و مجید نورمحمدی، فرشید کریمی دروازه بان ذخیره راه آهن که خودش زمانی در پرسپولیس بازی می کرد و بردار ستاره سابق پرسپولیس یعنی علی کریمی است. مدیران عامل دو تیم پرسپولیس و راه آهن هم بردار هستند و در مجموع در این بازی برادران نقش عمده ایدارند.
این مسابقه از معدود بازی های لیگ برتر است که مربیان حاضر در هر دو سمت خارجی هستند.
نکته ها: 
* با اعلام عید فطر ساعت مسابقه همان قبل از اذان مغرب باقی ماند اما یک روز قبل از برگزاری بازی به درخواست شبکه سوم برای پوشش زنده مسابقه، بازی با یک ساعت تاخیر از زمان اعلامی قبلی یعنی از ساعت 19 و 35 دقیقه آغاز خواهد شد.
*  حسین بادامکي که در همه بازيهاي اين فصل پرسپوليس ثابت بازي کرده بود در بازي امروز غايب خواهد بود.
پرسپوليس در بازي امروز مقابل راه اهن چند تغيير در ترکيب خود خواهد داشت که خروج بادامکي از ترکيب 18 نفره خبري جدید براي هواداران اين تيم خواهد بود. بادامکي که در همه بازيهاي اين فصل پرسپوليس ثابت بود در بازي امروز غايب خواهد بود که اين يا احتمالا به دليل تصميم انظباطي باشگاه است و يا اينکه  کرانچار به خاطر جو موجود بر عليه اين بازيکن قيد استفاده از وي را زده است.
انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)