پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس فسخ قرارداد گولچ را به فیفا اعلام خواهد کرد.

با عدم بازگشت گولچ به ایران، قرار است قراردادوی به صورت یک طرف فسخ شود. باشگاه طبق بندی از قرارداد طی روزهای شنبه یا یکشنبه اقدام به فسخ یکطرفه قرارداد مدافع دورگه خواهد کرد و سپس با ارسال نامه ای به فیفا مراتب فسخ قرارداد را اعلام خواهد داشت.

در قراراد گولچ آمده است در صورتی که این بازیکن 10 روز غیبت کند باشگاه می تواند قراردادش را فسخ کند و از آنجایی که 8 روز از غیبت گولچ گذشته است مسوولان باشگاه پرسپولیس روز شنبه یا یکشنبه اقدام به فسخ قرارداد خواهند کرد و با ارسال نامه ای به فیفا آنها را در جریان این موضو قرار خواهند داد.

 باشگاه پرسپولیس اخیرا با ارسال نامه ای به  گولچ به وی اعلام داشته است مطالبات وی آماده پرداخت است.

از سوی دیگر مبلغ 100هزار دلار بابت رضایتنامه باشگاه شریف مولداوی تیم سابق گولچ پرداخت نشده بود که طبق اخبار دریافتی این مبلغ پنجشنبه هفته گذشته به حساب این باشگاه واریز شد.

پیش از این مسوولان باشگاه پرسپولیس به باشگاه مولداویایی اعلام کرده بودند اقدام به واریز مبلغ کرده اما به دلیل تحریم ها این پول به  حساب آنها نرسیده است. باشگاه شریف مولدوای هم با استناد به همین موضوع ITC گولچ را صادر کرده بود.

البته در بند قرارداد  گولچ آمده است در صورتی که باشگاه پرسپولیس مبلغ رضایتنامه 100هزار دلاری را زودتر پرداخت کند پرسپولیس در ازای هر روز دیرکرد 500 دلار جریمه خواهد شد.

در واقع باشگاه شریف مولداوی به خاطر همین بند توافقنامه ITC را صادر کرده بود و طی ماه های گذشته نیز دغدغه ای از بابت دریافت مبلغ رضایتنامه نداشت.

حال باید دید باشگاه شریف مولداوی با دریافت 100هزار دلار از مبلغ رضایتنامه کوتاه خواهد آمد یا خواهان دریافت دیرکرد پرداخت  این مبلغ نیز خواهد شد.

در واقع باشگاه پرسپولیس با پرداخت مبلغ رضایتنامه و همچنین اعلام آمادگی برای پرداخت مطالبات 40هزار دلاری گولچ سعی کرده است بهانه ای دست گولچ نداده و او را خلع سلاح کند.

پرسپولیس و گولچ وارد مجادلات حقوقی شده اند و باید دید در نهایت به چه توافقی دست می یابند. گولچ که با قرارداد 250هزار دلاری و رضایتنامه 100هزار دلاری عملا گران ترین بازیکن فصل جاری پرسپولیس محسوب می شود در هیچ یک از بازی های پرسپولیس جایی در لیست 18 نفره برانکو نداشت.

از سوی دیگر اخباری به گوش می رسد مبنی بر اینکه گولچ در استرالیا و مذاکره بایکی از تیم هاست. او حتی با مدیر برنامه های ایرانی اش نیز قطع ارتباط کرده و کلید آپارتمان مسکونی اش در تهران را نیز از طریق یکی از نزدیکانش به باشگاه تحویل داده است. باید دید فیفا چه واکنشی نسبت به نامه های ارسالی پرسپولیس نشان خواهد داد. اخبار دریافتی حاکی از آن  است که گولچ نیز نامه هایی به فیفا ارسال کرده و دلیل عدم حضورش در ایران را عدم دریافت مطالباتش و همچنین پرداخت مبلغ رضایتنامه دانسته است. البته احتمال دارد باشگاه پرسپولیس و گولچ طی روزهای آتی به نوعی مصالحه کرده و به توافق برسند تا کار به فیفاکشیده نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)