سرخپوشان ایران با پیروزی در هفته بیست و سوم بیستمین دوره لیگ خلیج فارس، برتری همه جانبه در کسب پیروزی در دربی‌ها را در اختیار خود نگه داشتند.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، دو تیم جمعه شب برای چهلمین بار در چارچوب دیدارهای لیگ برتر به مصاف هم رفتند که به یازدهمین پیروزی خود در دربی‌های لیگ برتر دست یافتند. استقلال در دربی‌های لیگ برتر ۸ پیروزی را از آن خود کرده است.

دو تیم همچنین هشتاد و هشتمین بازی خود در دیدارهای رسمی را انجام دادند و پرسپولیس در قبال ۲۳ باختی که داشته است حالا تعداد پیروزی‌های خود در دیدارهای رسمی را به عدد ۲۵ رساند تا فاصله را بیشتر کند.

و اما پرسپولیس و استقلال در مجموع دیدارهای دوستانه و رسمی برای نود و پنجمین بار بود که برابر هم قرار گرفتند. از این تعداد، دو بازی بدون اجرای کامل قوانین و قواعد برگزاری مسابقات فوتبال از جمله عدم برگزاری در زمان ۹۰ دقیقه‌ای در دربی بیست و سوم و بازگشت بازیکن تعویضی استقلال به داخل زمین در دربی ششم برگزار شد که با حذف این موارد از آمار رسمی بازی‌های دو تیم، سرخپوشان در مجموع دیدارهای رسمی و دوستانه به ۲۵ پیروزی در مقابل ۲۴ رسیده‌ و با یک پیروزی بیشتر، پیشتاز هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)