پرسپولیس نیوز : پرسپولیس با برتری مقابل صبای قم، رکورد شکست‌‌ناپذیری استقلال را شکست.

 تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر موفق شد صبای قم را شکست دهد.

پرسپولیس با این پیروزی به 17 هفته پیاپی شکست‌ناپذیری در لیگ پانزدهم رسید تا رکورد استقلال با 16 دیدار پیاپی شکست‌ ناپذیری شکسته شود.

از سوی دیگر صبای قم که در 75 روز اخیر و طی 6 دیدار، 3 تساوی و 3 شکست را به دست آورده بود، در این دیدار هم از کسب پیروزی محروم ماند تا برای هفتمین هفته پیاپی، شاگردان دایی از رسیدن به پیروزی باز بمانند.

پرسپولیس در این دیدار نیز گلزنی کرد تا این تیم در تمام دیدارهای لیگ برتر امسال و در هر 23 بازی این فصل خود به گل رسیده باشد.

 

فرشاد احمدزاده با گلی که به صبا زد نه تنها باعث شد تیمش در آشستانه برتری در یک دیدار مهم قرار بگیرد بلکه او موفق شد رکورد فوق العاده پرسپولیس در گلزنی را به بهترین شکل ادامه دهد.

حالا سرخپوشان تهرانی به آمار گلزنی 31 هفته پیاپی رسیده اند. بعد از باخت 1-0 به تراکتور در هفته بیست و دوم لیگ برتر، این تیم در 8 بازی لیگ چهاردهم و 23 بازی لیگ پانزدهم توانست گل بزند. همچنین آن ها موفق شدند در هر 30 بازی خودشان در لیگ برتر که در سال 94 برگزار شد گل بزنند و رکوردی فوق العاده را بر جای بگذارند.

آخرین بازی در لیگ برتر که پرسپولیس گل نزد در روز 17 اسفند برابر تراکتور بود. یعنی 369 روز پیش. یعنی یک سال و 4 روز قبل.

دیگر اتفاق مهم بعد از این گل، این بود که تعداد گلشان در لیگ امسال هم از رقیب سنتی یکی بیشتر شد و سال 94 را با این آمار قابل توجه به اتمام رساندند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)