پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی با بازیکنان ذخیره خود مقابل تیم کرمانی به پیروزی رسید.

تیم پرسپولیس از ساعت 18 امروز در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه درفشی‌فر به مصاف سامسونگ کرمان رفت. در این دیدار کلیه بازیکنان ذخیره و بازیکنانی که در لیست 18 نفره در بازی دیروز حضور نداشتند به میدان رفتند. البته بازیکنان اصلی دیروز نیز به مدت 40 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر ریکاوری کردند.

*محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس میهمان ویژه تمرین بود. وی با تبریک به بازیکنان پرسپولیس روی نیمکت کنار دایی نشست. امروز رویانیان با اتومبیل شخصی خود در درفشی‌فر حضور پیدا کرده بود. وی جلسه کوچکی نیز با علی دایی داشت.

*یک بازیکن تستی با نام پائولو پوپارا که پست هافبک نفوذی دارد و صربستانی بود در بازی امروز برای پرسپولیس به میدان رفت. نکته جالب این بود که این بازیکن دقیقه 60 گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

*عابد‌زاده به دلیل مشکل انگشتش در تمرین امروز هم فقط با پا زیرنظر غلامپور تمرین کرد.

*آنالیز بازی پرسپولیس و تراکتور‌سازی توسط فروزانی به دست دایی رسید. همچنین فیلم بازی تراکتور‌سازی نیز به بازیکنان داده شد.

*در بازی امروز علی دایی بیشتر نظاره‌گر بود و کریم باقری و محمد دایی سکان هدایت قرمز‌پوشان را برعهده داشتند.

*بحث درگیری لفظی دهنوی و کریمی هم در بازی امروز داغ بود. با توجه به اینکه خیلی از بازیکنان دوست نداشتند در مورد این صحنه صحبت کنند اما در بین آنها گفته می‌شد که کریمی با الفاظی ناشایست به دهنوی به او توهین کرده است.

*دایی دقایقی همچنین در تمرین امروز با محمد نوری به صورت اختصاصی گفت‌وگو کرد.

*رویانیان در انتهای بازی با بازیکنان حریف به گفت‌وگو و خوش و بش پرداخت.

 

 * نیمه اول این مسابقه با تک‌گل مهرداد کفشگری به سود پرسپولیس به پایان رسید.

* در نیمه دوم مسابقه این شاگردان دایی بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و 2 بار دیگر توسط پوپارا و خانزاده موفق شدند دروازه میهمان‌شان را باز کنند و در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسند.

* محمد رویانیان و سعید شیرینی دقایقی را خصوصی با هم به گفت‌وگو پرداختند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)