در تنها بازی عقب افتاده هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس با تنها ۲ گل خورده به مصاف سپاهانی می‌رود که تا به حال ۱۴ گل به ثمر رسانده است.

 تنها بازی باقی‌مانده از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و پرسپولیس باید از سپاهان اصفهان پذیرایی کند. جدالی بین ۲ تیم همیشه مدعی در فوتبال ایران که با انگیزه‌های ویژه باید به مصاف هم بروند. یکی از نکات جالب این بازی، این است که سپاهان بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و پرسپولیس از حیث گل خورده، در بین تمام تیم‌های لیگ اوضاع بهتری دارد. البته که شاگردان محرم نویدکیا در این عنوان گل‌گهر را به عنوان شریک کنار خود دارند و پرسپولیس هم با ۲سه بازی کمتر توانسته تعداد گل‌های خورده‌اش را روی عدد ۲ نگه دارد.

سپاهان در این فصل هشت بازی انجام داده و در همه مسابقات خود موفق به گلزنی شده است. آخرین باری که سپاهان در لیگ برتر گل نزد به هفته بیست و هشتم لیگ قبل برمی‌گردد که شاگردان امیر قلعه‌نویی چهار بار توپ را به تیر دروازه نساجی زدند اما در باز کردن دروازه این تیم ناکام ماندند. با این وجود در ۱۰ دیدار بعدی طلایی‌پوشان حتی در صورت باخت هم موفق شدند حداقل یک گل به رقبای خود بزنند. در این بین سجاد شهباززاده با به ثمر رساندن هفت گل در لیگ بیستم، زننده ۵۰ درصد گل های سپاهان بوده است. این بازیکن سابقه گلزنی مقابل پرسپولیس را هم در کارنامه خود دارد.

در سوی مقابل پرسپولیس قرار دارد. شاگردان یحیی گل‌محمدی در ۶ بازی این فصل، چهار بار کلین‌شیت کرده‌اند و پس از گذشت ۴۰۰ دقیقه برای اولین بار در این فصل دروازه‌شان باز شد. سرخپوشان تهرانی در ۲ بازی اخیر متوقف شده‌اند و در مسابقه آخر دروازه‌شان باز شد و حامد لک در ثبت کلین شیت ناکام مانده است.

فصل گذشته در بازی رفت دو تیم سپاهان ۲ بر صفر شاگردان کالدرون را با وجود اشتباهات متعدد داوری در ورزشگاه آزادی شکست داد و در بازی برگشت  برتری سه بر صفر پرسپولیس در اصفهان به حکم کمیته انضباطی به ثبت رسید. حال باید دید در این جدال چه اتفاقی رخ می‌دهد. محرم نویدکیا برای اولین بار در قامت سرمربی به ورزشگاه آزادی می‌آید و مقابل پرسپولیس صف‌آرایی می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)