شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس فعلا قصد ندارد مجوز بازی مدافع سابق خود را بدهد.

شجاع خلیل‌زاده، مدافع فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس چند روز پیش پس از فسخ یک‌طرفه قراردادش با این باشگاه رسما به تیم الریان قطر پیوست.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که باشگاه پرسپولیس حدود ۱۰ روز پیش، طی نامه‌ای به باشگاه الریان اعلام می‌کند که خلیل‌زاده بازیکن پرسپولیس است و در صورتی که آنها با این بازیکن قرارداد ببندند مرتکب تخلف شده‌اند.

در همان زمان، باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم نامه‌ای زد که در آن همین مسئله را یادآور شده بود. در نامه این باشگاه به فدراسیون و سازمان لیگ، اسناد پرداختی‌های باشگاه پرسپولیس هم وجود داشت تا مشخص شود که فسخ قرارداد خلیل‌زاده با سرخپوشان غیرقانونی بوده است.

البته شجاع خلیل زاده به دلیل پرداخت نشدن آپشن های قراردادش اقدام به فسخ قرارداد کرده است.

در این میان حتی مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی هستند مدتی پیش جلسه‌ای با حضور شجاع خلیل‌زاده، علی رغبتی، محمد علیپور و مهرداد فیاض که از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس هستند برگزار کرده‌اند که در آن توافق‌نامه‌ای با خلیل‌زاده به امضا می‌رسد و به استناد همان مشخص می‌شود که شجاع بازیکن پرسپولیس است.

همه اینها در حالیست که باشگاه پرسپولیس فعلا قصد ندارد ITC (مجوز بازی) خلیل‌زاده را برای الریان صادر کند و مدیران این باشگاه منتظر تعیین تکلیف ماجرا از سوی کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)