مرجع خبری پرسپولیس : تاریخچه مسابقات دو تیم نشان می دهد هر یک از این دو تیم تا کنون 6 بار مقابل حریف پیروز شده اند. 4 تساوی هم در 16 مسابقه پرسپولیس و فولاد به چشم می خورد.

 

پرسپولیس در حالی شنبه شب میهمان فولاد خوزستان که این دو تیم تا کنون 16 بار در لیگ برتر مقابل هم قرار گرفته اند. 6 پیروزی برای پرسپولیس، 6 پیروزی برای فولاد و 4 تساوی حاصل تلاش دو تیم بوده است.

 

فولادی ها در این 16 مسابقه 19 بار دروازه پرسپولیس را باز کرده اند، و در طرف مقابل پرسپولیسی ها 18 بار موفق به گشودن دروازه حریف شده اند.

 

هر یک از دو تیم دوبار در خانه حریف پیروز بوده اند. به عبارت دیگر هر دو تیم سابقه دو شکست خانگی مقابل تیم حریف را در کارنامه دارند. آخرین بار دو تیم در دیدار برگشت لیگ نهم به مصاف هم رفتند که حاصل آن برتری یک بر صفر پرسپولیس با گل محسن خلیلی بود.

 

این نتیجه در حالی رقم خورد که دو تیم در دیدار رفت و در ورزشگاه تختی اهواز به تساوی بدون گل رضایت داده بودند. از سوی دیگر در 8 مسابقه برگزار شده در اهواز، فولادی ها چهار بار موفق به شکست پرسپولیس شده اند، دو بار مقلوب حریف و دو بار نیز به تساوی رضایت داده اند.

 

در هشت مسابقه ای هم که به میزبانی پرسپولیس و در ورزشگاه آزادی برگزار شده، سرخپوشان پایتخت 4بار پیروز شدند، 2 بار مقلوب میهمان جنوبی خود شدند و دو بار نیز تن به تساوی دادند. مطابق این آمار دو تیم پرسپولیس و فولاد همیشه برخورد نزدیکی با یکدیگر داشتند، مسئله ای که جدال شنبه شب دو تیم را حساس خواهد کرد.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)