مرجع خبری پرسپولیس : تجربه بازيكنان و كادر فني پرسپوليس در ليگ قهرمانان و بازي‌هاي متعددي كه در اين رقابت‌ها انجام داده اند مي‌تواند به كار اين تيم بيايد و شايد تبديل به برگ برنده سرخ‌ها شود.

 

در بين بازيكنان فعلي پرسپوليس تقريبا همه سابقه حضور در ليگ قهرمانان را دارند. نفراتي مثل بادامكي، محمد، نوروزي و شيري دو بار در اين ليگ بازي كرده‌اند و امسال سومين حضورشان را باز هم با لباس پرسپوليس تجربه مي‌كنند.

 

معمارزاده قبلا يك بار با سايپا و يك بار با پرسپوليس در اين رقابت‌ها حضور داشته كه البته با پرسپوليس تنها يك بار مقابل بنيادكار بازي كرد كه تسليم پنالتي ريوالدو شد. دو دروازه‌بان ديگر يعني هوشيار و آودوكيچ اما طعم حضور در ليگ قهرمانان را نچشيده‌اند. از بين مدافعان نصرتي يك بار با پاس در اين رقابت ها حاضر بوده اما شيث كه پارسال از سوي دايي اخراج شد، يك بار با صبا در اين رقابت‌ها حاضر بوده است.

 

شكوري يك بار با سايپا و يك بار با پرسپوليس ليگ قهرمانان را تجربه كرده درست مثل آقازماني هر چند اين يكي با سايپا در اين ليگ بازي نكرده. علي عسگري جوان هم سومين حضورش در ليگ قهرمانان را تجربه مي‌كند. او سه سال پيش و در بازي با الشباب عربستان در رياض عنوان جوان‌ترين بازيكن ليگ قهرمانان را از آن خود كرد. ممدوتال و ايمون زايد براي نخستين بار اين رقابت‌ها را تجربه مي‌كنند اما نوري، رضايي و فشنگچي يك بار با صبا و يك بار در پرسپوليس تجربه رقابت‌هاي آسيايي را در كارنامه دارند.

 

نورمحمدي هم دومين تجربه ليگ قهرمانانش را با پرسپوليس در پيش خواهد داشت. در بين باتجربه‌ها كريمي ظاهرا از همه با سابقه‌تر است. او به غير از همراهي پرسپوليس در ليگ قهرمانان با مربيگري وينگادا (سال 88) در سال‌هاي 78 و 79 هم در اين رقابت‌ها حاضر بوده. وي سابقه حضور در ليگ قهرمانان با الاهلي امارات را هم دارد.

 

مهدي مهدوي‌كيا هم دو بار در جام باشگاه‌هاي آسيا بازي كرده كه هر دو بار پرسپوليس به نيمه‌نهايي رسيده. وحيد هاشميان هم يك بار با پاس و يك بار با پرسپوليس طعم حضور در جام باشگاه‌ها و سپس ليگ قهرمانان را چشيده. در بين اهالي كادر فني، تنها عاشوري در جام آسيا بازي كرده و قهرمان شده، انور لوگوشيچ در اين رقابت‌ها نبوده اما دنيزلي با پاس به مرحله يك چهارم هم رسيده و مقابل العين امارات حذف شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)