شنبه 24 اسفند (22:14)

مرجع خبری پرسپولیس: محمد پنجعلي بازيكن سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بايد بازيكنان پرسولیس قدرت فوتبال خود را به حريفان آسيايي تحميل كنند.

مرتضي كرماني مقدم پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس با اين نتيجه دوباره خود را به اوج باز مي گرداند و در اولين گام عالي ظاهر شد.

روی ادامه مطلب کلیک کنید…

محمد پنجعلي افزود: تيم پرسپوليس در ليگ برتر هم هنوز شانس كسب جايگاه بهتر را دارد و مطمئناً وظيفه بازيكنان و كادر فني سنگين تر از قبل شده است.

وي خاطرنشان كرد: تيم فوتبال پرسپوليس در خط حمله از حضور علي كريمي و نيكبخت واحدي كه اين روزها بسيار با هم هماهنگ هستند به خوبي استفاده كرد و با ايجاد صحنه هاي خطرناک و موقعيت گلزني به مراتب از حريف اماراتي برتر بود.

مرتضي كرماني مقدم پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس نیز گفت: پرسپوليس با اين نتيجه دوباره خود را به اوج باز مي گرداند و در اولين گام عالي ظاهر شد.

 پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس تهران  گفت: تيم فوتبال پرسولیس بسيار خوب و با انگيزه ظاهر شده و با طراوتي كه در بازي پرسپوليس ديديم دوباره اين تيم طرفدار مي تواند مانند گذشته در آسيا قدرت نمايي كند.

وي ادامه داد: در نيمه نخست مجموعه تيم هماهنگ و با تكنيك خاص توانستند كار را در اين نيمه تمام كنند و ديگر هيچ صحبتي باقي نماند.

كرماني مقدم تصريح كرد: به اعتقاد من در نيمه دوم كادر فني و سرمربي تيم خواست تا بازيكنان فشار زيادي را متحمل نشوند و با استراحت در نيمه دوم براي بازي يك هفته بعد با الشباب در عربستان آماده شوند.

وي ادامه داد: به طور حتم تيم فوتبال پرسولیس براي صعود به دور بعدي اين رقابت ها بايد بازي هاي خود را در مقابل نماينده عربستان الشباب انجام دهد و تمام اعضاي تيم بايد با تمركز به فكر بازي در عربستان باشند.

كرماني مقدم در خصوص تيم هاي عربي در اين گروه نيز گفت: جاي نگراني نيست و هميشه تيم فوتبال پرسپوليس توانسته است كه در مقابل حريفان حوزه خليج فارس و تيم هاي عربي در رقابت هاي آسيايي سربلند بيرون بيايد.

وي خاطر نشان كرد: تيم فوتبال پرسپوليس اولين گام خود را در مسابقات جام قهرمانان آسيا محكم برداشت و با اين برد قاطعانه و با روحيه و انگيزه خوبي اين بازي ها را شروع كند كه با موفقيت به اين مهم دست پيدا كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)