باشگاه پرسپولیس قسط دوم مطالبات یحیی گل‌محمدی را پرداخت کرد.

درحالی که مهلت پرداخت قسط سوم یحیی گل محمدی هم گذشته، باشگاه پرسپولیس دقایقی پیش قسط دوم از مطالبات یحیی گل‌محمدی را به حساب او واریز کرد تا یک گام دیگر به تسویه حساب با او نزدیک شود.

پرسپولیس پیش از این دو قسط عقب افتاده برای مطالبات گل‌محمدی داشت، اما حالا موفق شد بخش دیگری از طلب او را به حساب این سرمربی واریز کند.

گل محمدی که مبلغ 50 درصد قرارداد نیم فصل دوم خود را بخشید به خاطر اینکه باشگاه امکان صدور چک نداشت توافق کرد نیمی از آپشن فصل قبل به علاوه 20 درصد رقم قرارداد این فصل خود تا نیم فصل را در سه قسط دریافت کند که موعد قسط دوم و سوم 7 اسفند و 10 اردیبهشت بود و پرداخت نشد.

نکته مهم اینکه بر اساس توافق طرفین، در صورت پرداخت‌نشدن قسط سوم در زمان مشخص‌شده، گل‌محمدی می‌توانست حدود پنج میلیارد تومان به عنوان جریمه دریافت کند درویش با یحیی برای عقب افتادن مطالبات این سرمربی توافق کرده بود تا یحیی برای دریافت غرامت شکایت نکند.

یحیی گل‌محمدی در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل از پرسپولیس جدا شد و جای خود را به اوسمار داد، او حالا در حال مذاکره با تراکتور و رفع مشکلات خود برای حضور در این تیم برای فصل آینده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)