پرسپولیس نیوز :  با وجود اینکه مدیربرنامه‌های طهماسبی با داشتن وکالت از وی قرارداد داخلی با باشگاه فولاد امضا کرده است، اما او به تماس‌های فولادی‌ها پاسخ نمی‌دهد.

در حالی که عنوان می‌شود مهرداد طهماسبی، دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی علاقه زیادی به حضور در پرسپولیس دارد، او مدیربرنامه‌هایش را که از طرف وی وکالت رسمی دارد، برای مذاکره با مسئولان باشگاه فولاد فرستاد و حتی او به نیابت از سنگربان تراکتورسازی قرارداد داخلی تا پایان لیگ پانزدهم با باشگاه فولاد به امضا رساند.

فولادی‌ها حتی برای طهماسبی بلیت سفر به ترکیه را هم گرفته‌اند تا این تیم را در اردوی آنتالیا همراهی کند، اما تا این لحظه او به تماس مسئولان فولاد پاسخ نداده و معلوم نیست این تیم را در اردوی ترکیه همراهی خواهد کرد یا نه؟

مشاور اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: به دلیل مبالغ زیادی که باشگاه‌های داخلی برای رضایتنامه دروازه‌بانان‌شان از ما خواستار شدند انتخاب گزینه داخلی برای پرسپولیس منتفی شد و ما دروازه‌بان خارجی جذب خواهیم کرد.

محمد ترکاشوند در خصوص جذب دروازه‌بان برای تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از آنجایی که باشگاه پرسپولیس نیاز مبرمی به جذب دروازه‌بان دارد متاسفانه شاهد بودیم که باشگاه‌های لیگ برتری و داخلی به نوعی از حول حلیم داخل دیگ افتادند و برای رضایتنامه دروازه‌بانان‌شان مبالغ نجومی از ما درخواست کردند.و

وی ادامه داد: به همین دلیل باشگاه پرسپولیس از جذب دروازه‌بان ایرانی منصرف شد و دیگر به سراغ گزینه‌های داخی نخوایم رفت بر این اساس برای جذب دروازه‌بان سراغ گزینه‌های خارجی می‌رویم و طی یکی دو روز آینده دروازه‌بان پرسپولیس را معرفی خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)