پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس در حال مطالعه طرح ایجاد مجتمع تجاری و اقتصادی پرسپولیس در مجموعه درفشی فر است.

با وجود مشکلات فراوانی که در باشگاه پرسپولیس وجود دارد به نظر می رسد مسئولان این باشگاه در اندیشه انجام طرح هایی برای آینده هستند.

پیش از این جعفر کاشانی در مصاحبه خود عنوان کرده بود اگر هر مدیری به باشگاه پرسپولیس می آمد آجری روی آجر می گذاشت پرسپولیس امروز صاحب امکانات بسیاری بود. طبعا این سخن یک سوال را در پی داشت. اینکه مدیران فعلی خود در این عرصه چه خواهند کرد. چندی پیش رئیس هیات مدیره پرسپولیس در گفت و گویی اعلام کرد باشگاه می تواند در همان مجموعه درفشی فر امکانات اقامتی و تجاری راه اندازی کند که بیانگر وجود طرح و ایده این امر در باشگاه بود.

چنین رویدادی در شرایطی که پرسپولیس گاهی برای ساده ترین هزینه ها دچار مشکل می شود کمی عجیب به نظر می رسد. اما علی اکبر طاهری به دنبال انجام پروژه ای در درفشی فر است. گویا بازدید اخیر او از این مجموعه در همین راستا بود. پیرو شنیده ها از باشگاه و اظهارات جعفر کاشانی گفت وگویی با سرپرست مجموعه درفشی فر داشتیم.

حسین خبیری در این ارتباط، گفت: همانطور که در بدو حضورم در مجموعه عنوان کردم با توجه به رویکردی که آقای طاهری دارد قصد ما تبدیل کردن مجموعه درفشی فر به یک مجموعه نمونه در خور شان پرطرفدارترین باشگاه آسیا است.

وی ادامه داد: البته این طرح هنوز در حال مطالعه و بررسی است و ما اصلا قصد نداشتیم قبل از اینکه مجوزهای لازم انجام شود درباره آن مطلبی را مطرح کنیم. چون ممکن است برداشت های گوناگونی صورت بگیرد. ولی با توجه به اینکه این سوال مطرح شده است باید بگویم آنچه قرار است اتفاق بیفتد ایجاد یک پکیج کامل تجاری، رفاهی، اقامتی و ورزشی است. با توجه به تفکراتی که در هیات مدیره وجود دارد و نظر به خواسته های سرپرست باشگاه در حال بررسی موضوع هستیم. قطعا نیاز به مطالعه کامل وجود دارد و برنامه این است که در مجموعه درفشی فر تشکیلاتی داشته باشیم که هم در آن فعالیت های تجاری صورت بگیرد و هم با ایجاد امکانات اقامتی اعضای تیم های ورزشی پرسپولیس از آن بهره مند شوند.

سرپرست مجموعه درفشی فر در پاسخ به این سوال که پرسپولیس برای هزینه های روزمره دچار مشکل است و چگونه می خواهد اعتبار لازم را تهیه کند خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم ما در حال مطالعه طرح هستیم. اما همانطور که آقای کاشانی دنبال این موضوع هستند و آقای طاهری هم بر اینکه حرکتی ماندگار برای آینده پرسپولیس انجام شود راهکارهای مختلفی می توان در نظر گرفت. البته این طرح پس از طی کردن مرحله مطالعاتی ابتدا باید در هیات مدیره به تصویب برسد و ما تازه در اولین گام قرار داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)