یکی از موارد مربوط به بارگذاری مدارک باشگاه پرسپولیس برای کسب مجوز حرفه‌ای پرونده مالیاتی بوده که همچنان پرونده آن باز است.

دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در اولین اقدام برای کسب مجوز حرفه‌ای، تا تاریخ 11 فروردین‌ماه فرصت داشتند تا مدارک مالی خود را در سامانه کنفدراسیون فوتبال آسیا به ثبت برسانند. اتفاقی که به گفته مسئولان هر دو باشگاه با موفقیت انجام شده و با تسویه حساب‌های صورت گرفته، مدارک مالی سرخابی‌ها در سامانه مربوطه بارگذاری شده است.

پس از این اتفاق شایعاتی پیرامون بدهی مالیاتی باشگاه پرسپولیس مطرح شد که پرونده مالیاتی این باشگاه همچنان در جریان است و هنوز قطعی نشده است.

باشگاه پرسپولیس ظاهراً بابت بدهی مالیاتی خود در سال‌های گذشته، دارای پرونده مالیاتی بیش از 300 میلیارد تومانی بوده که به این مبلغ اعتراض کرده است. این پرونده ابتدا در دیوان عدالت اداری بررسی شده و گفته می‌شود اعتراض پرسپولیس نیز مورد قبول قرار گرفته و پرونده برای رسیدگی مجدد به یکی از شعب مالیاتی ارسال شده است.

باشگاه پرسپولیس مدارک مربوط به اعتراض خود به پرونده مالیاتی و در حالی رسیدگی بودن این پرونده را در سامانه AFC به ثبت رسانده و به همین دلیل خطری از این بابت سرخ‌ها را تهدید نمی‌کند.

طبق مقرارت کنفدراسیون آسیا، باشگاه‌ها برای دریافت مجوز حرفه‌ای نباید بدهی قطعی داشته باشند و بدهی مالیاتی پرسپولیس نیز هنوز قطعی نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)