مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه همه هواداران این تیم چشم به موفقیت در آسیا دوخته‌اند، گفت: امیدوارم این اتفاق رخ دهد و سرخپوشان ناکامی‌های خود را جبران کنند.

ناصر محمدخانی در مورد وضعیت تیم پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: شرایط این تیم بد نیست، عالی هم نیست اما در نیم فصل دوم بازیکنان توانسته‌اند عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارند. ضمن اینکه پرسپولیس واقعی را باید فصل آینده دید.

وی در مورد دلایل ناکامی تیم فوتبال پرسپولیس در کسب جام فصل جاری اظهار داشت: حاشیه‌هایی که در ابتدای فصل برای این تیم بوجود آمد، در کنار تغییرات در مدیریت و کادرفنی پرسپولیس، باعث شد آنها نتوانند در مسابقات لیگ و جام حذفی انتظارات هواداران را برآورده کرده و در جایگاه خوبی قرار بگیرند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه امیدوارند با هدایت دنیزلی و تلاش بیشتر بازیکنان، پرسپولیس در بازی‌های باقیمانده لیگ نتایج خوبی را کسب کرده و جایگاه مطلوبی را در جدول رده‌بندی بدست آورد، همچنین در مسابقات حساس لیگ قهرمانان آسیا هم از نام و اعتبار پرسپولیس به بهترین شکل دفاع کند.

وی در مورد دیدار حساس پرسپولیس برابر الهلال در عربستان افزود: این تیم از گذشته تا به امروز یکی از تیم‌های مطرح آسیا بوده است. آنها از نظر تشکیلات، کادرفنی و بازیکن در شرایط خوبی قرار دارند اما در این دیدار که رقابت دو تیم مطرح آسیایی است، پرسپولیس با شرایط خوبی که دارد، می‌تواند نتیجه قابل قبولی را بدست آورد.

محمدخانی با بیان اینکه پرسپولیسی‌ها در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کار سختی پیش رو دارند، ادامه داد: همه هواداران پرسپولیس چشم به موفقیت این تیم در آسیا دوخته‌اند و امیدوارم این اتفاق رخ داده و سرخپوشان ناکامی‌های خود در آسیا را جبران کنند.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط صحیح نیست از مشکلات پرسپولیس صحبت کرد و باید نقاط مثبت این تیم را برای موفقیت در مسابقات آینده تقویت کرد، تاکید کرد: پرسپولیس که در 10 دقیقه طوفانی و در دیداری که همانند بازی 6 بر صفر تاریخی شد و دیگر تکرار نمی‌شود، با 10 بازیکن شکست را با پیروزی برابر استقلال عوض کرد، این توان را دارد در مسابقات بین‌المللی هم نتایج قابل قبولی را بدست آورد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در مورد نشست تجلیل از پیشکسوتان گفت: مراسم خوبی بود که در آن نسل‌های طلایی و پیشکسوتان مطرح پرسپولیس در دهه‌ها 50، 60، 70 و بازیکنان جدید دور هم جمع شدند. این حرکت زیبا و جدیدی بود که امیدوارم باز هم تکرار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)