پرسپولیس نیوز : پس از چند روز آرامش نسبی و بازگشت رنگ ثبات به پرسپولیس این روزها بار دیگر خبر کناره گیری حامی مالی و بازگشت سیاسی به معادلات مدیریت باشگاه همه چیز را به سر جای اولش برگردانده است.

حمید رضا سیاسی از زندان برگشته و چند روز گذشته و گرد و خاک ها خوابیده دوباره  دم از پس گرفتن سکان هدایت پرسپولیس و مدیرعاملی خود می زند و عجبا که مورد حمایت برخی عناصر هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هم قرار گرفته است و این یعنی رکورد تغییرات مدیریت پرسپولیس در گینس روز به روز قله های جدیدی را فتح می کند.

 

پرسپولیس به قدری بازیچه افراد قرار گرفته و دچار روزمرگی شده که نام اسپانسر انتخابی اش استیل آذین یک هفته هم روی پیراهنش دوام نمی آورد و یک حکم قضایی کافی است تا یک نفر آزاد شود و زیر همه توافقات قبلی بزند و آب از آب تکان نخورد و تیمی که با پرواز چارتر راهی بازی های آسیایی خود می شد حالا برای تهیه بلیت هم دچار مشکل شود و این وسط فقط هوادار بخت برگشته باشد که زجر بکشد.

 

از همان روز اول که نژادفلاح با پست عجیب قائم مقام به عنوان  همه کاره باشگاه پرسپولیس انتخاب شد مشخص بود وزارت ورزش تمایلی به عزل مدیرعامل زندانی خود ندارد و منتظر بازگشت مهره سوخته اش به مسند هدایت پرسپولیس است.

 

از مسببان این وضعیت باید پرسید شأن باشگاه پاک و مردمی پرسپولیس تا این حد پایین آمده که یک بساز و بفروش زندانی و سابقه دار با قید وثیقه آزاد  مدیرعامل آن باشد؟

 

یعنی در آن وزارت خانه که فوت روی کاغذ کند میلیاردها پول از آن می ریزد 4 میلیارد تومان پول پیدا نمی شود که پرطرفدارترین تیم کشور چشم به دست بذل و بخشش های یک غریبه سابقه دار نباشد؟

 

همه این ها را در حالی فریاد می کنیم که تیم دوم وزارت ورزش از ابتدای فصل تا به حال با یک هیئت مدیره،  یک مدیرعامل، یک اسپانسر و یک سرمربی به کار خود ادامه داده و با قدرت و بدون هیچ مزاحمی رتبه پنجم جدول را قبضه کرده است.

از مدیران و صاحب منصبان انتظاری نیست که هرچه بوده تا امروز تصمیم ها به ضرر و تضعیف پرسپولیس در طول تاریخ بوده، از قدیمی های خود باشگاه به کجا گله کنیم؟ پیشکسوتان و سینه سوخته های پرسپولیس چرا زیر بیرق چنین آدم های مسئله داری می روند و حتی پس از افتادن تشت رسوایی از سقف آسمان گوششان نمی شنود و چشمشان نمی بیند خانه دومشان با چه دستان نالایقی به پرتگاه سقوط نزدیک شده است.

بازی با روح و روان این هوادار برای به کرسی نشاندن امیال شخصی و فرار از اعتراف به اشتباه بس است، شوری این آشی که درست کرده اید با یک دنیا آب هم  رفع نمی شود، بگذارید این چند هفته آب خوش از گلوی هوادار پایین برود بعد دوباره با به راه انداختن نمایش های روحوضی هرکه را خواستید به مسند قدرت این باشگاه تبعید کنید، همین که زندانی سابقه دار نباشد ما را بس!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)