مرجع خبری پرسپولیس : جمعه 90/7/29 ، هفته يازدهم از يازدهمين دوره ليگ برتر، ورزشگاه آزادي، داور: هدايت ممبيني، كمك‌ها: داود رفعتي، محسن فريماني

پرسپوليس روزهاي سختي را سپري مي‌كند. بعد از باخت به مس انتهای جدولی و افتادن در چاله‌اي ديگر اين تيم در بحراني فرو افتاده كه رهايي از آن اصلا راحت نيست.

 

پرسپوليس در شرايطي مقابل پديده و صدرنشين ليگ يازدهم قرار مي‌گيرد كه از 10 بازي قبل 18 امتياز از دست داده و در نیمه دوم جدول وضعيت بغرنجی دارد. باخت اخير اين تيم مقابل مس كرمان که چهارمین باخت فصل پس از برگزاری 10 مسابقه بود موقعيت كادر فني را به‌شدت متزلزل كرده به طوری كه آنطور كه تصور مي‌شود اهالي باشگاه و مديريت دیگر به استيلي و همكارانش اطمینان ندارند.

 

در كنار اين مسائل پرسپوليس مقابل تيمي قرار خواهد گرفت كه به سختكوشي شهره است و بدون ستاره آنچناني تا اينجاي فصل شاهكار كرده و نتایج شگفتی سازی را رقم زده است. آن هم در شرایطی که تا آخرین روزهای نزدیک به آغاز لیگ برتر این تیم نه مالک مشخصی داشت ، نه مشخص بود در کدام شهر و تحت حمایت چه ارگانی و با هدایت کدام مربی و بازیکنان پا به مسابقات لیگ برتر خواهد گذاشت!

 

پرسپوليس كه فصل گذشته راحت‌ترين بازي‌هاي خود را مقابل نفت انجام داد و با دو برد 3 – یک و  5 – یک ، شش امتياز از اين تيم گرفت اما به نظر نمي‌رسد امسال كار راحتي مقابل تيم تهراني داشته باشد. نتيجه اين بازي و پيروزي در آن براي حميد استيلي و همكارانش از مرگ و زندگی حياتي تر است و باید دید استیلی این بار چگونه  تيمش را به میدان خواهد فرستاد.

 

استیلی تمام طول هفته گذشته مشکل تیمش را روحی-روانی عنوان کرد و در نهایت هم این تیم را برای روانشناسی به دانشگاه تهران برد . از طرف دیگر اختیار امور فنی تیم هم تمام و کمال به علی پروین سپرده شد و حالا باید دید دستپخت شاگرد و استاد پس از سالها این بار برابر نفت تهران چه نتیجه ای رقم خواهد زد.

چهره ها :

 

مازيار زارع
بازگشت مازيار زارع به خط هافبك پرسپوليس مي‌تواند كمربند مياني اين تيم را تا حدودي ساماندهی کند. مازيار كه ظاهرا 3-2 روزي در شهرش استراحت كرده ديروز در تمرين آماده نشان مي‌داد. می شود روي پاس‌هاي قطري او، توپگيري و شوت‌هايش حساب كنند؛ شوت‌هايي كه در تمرين ديروز حقيقي را حساب به دردسر انداخت.

مارسيو خوزه
مدافع برزيلي نفت كه هفته گذشته مقابل مس سرچشمه ليدر خط دفاعي تيمش بود و به تنهايي مقابل حملات حريف ايستادگي مي‌كرد این بار هم مي‌تواند عصاي دست فركي در خط دفاع باشد و مقابل حملات سرخ‌ها ايستادگي كند. همچنين پرسپوليسي‌ها بايد مراقب باشند تا پشت محوطه جريمه به اين بازيكن ضربه ايستگاهي ندهند چرا كه او شوت‌هاي وحشتناكي مي‌زند حتي گاهی بهتر از زارع پرسپوليسي‌ها.

تركيب احتمالي ميزبان
دروازه‌بان: عليرضا حقيقي- مدافعان مياني: شيث رضايي، عليرضا نورمحمدي- مدافعان كناري: مجتبي شيري، محمد نصرتي- هافبك‌هاي دفاعي: حسين بادامكي ، مازيار زارع- هافبك‌هاي تهاجمي: محمد نوري ،علي كريمي، جواد کاظمیان(غلامرضا رضایی) – مهاجم: هادي نوروزي (مهرداد اولادي)

تركيب احتمالي ميهمان
دروازه‌بان: سوشا مكاني- مدافعان مياني: حميدرضا فتحي، مارسيو خوزه- مدافعان كناري: مجتبي حاج‌بابايي، ميثم خسروي- هافبك‌هاي دفاعي: عليرضا عزتي، خلدون ابراهيم- هافبك‌هاي نفوذي: رضا معقولي، محمدحسين مهرآزما، مصطفي مهدوي (مجتبي زارع)- مهاجم: ايمان موسوي

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)