پرسپولیس نیوز : لیگ برتر امسال 6 بار برای بازی‌های تیم ملی بزرگسالان یا امید تعطیل شده و پرسپولیسی‌ها، خاطره چندان خوبی از این تعطیلات ندارند.

 تعطیلات پرتعداد لیگ برتر، امسال بیش از هر تیمی روی نتایج پرسپولیس تاثیرگذاشته است. پرسپولیسی‌ها در 6 مقطع پیش از تعطیلی لیگ، با نتایج خوب به تعطیلات رفتند اما بعد از بازگشت نتوانستند به روندشان ادامه دهند.

اوایل فصل، پرسپولیس برانکو بعد از 4 بازی بدون برد سرانجام فولاد را در اهواز برد و توانست کمی از بحران خارج شود. بلافاصله بعد از این برد، لیگ برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی تعطیل شد و سرخپوشان پس از بازگشت به سایپای جلالی باختند. یک هفته بعد، آن‌ها تراکتورسازی را در تبریز شکست دادند و دوباره بعد از تعطیلات، به سختی از صبا مساوی گرفتند. در مقطع بعدی تعطیلات، پرسپولیسی‌ها خوش شانس بودند و روبروی استقلال اهوازی قرار گرفتند که در آن بازه زمانی به راحتی سه امتیاز را تقدیم تیم‌های مختلف لیگ می‌کرد.

در 6 مقطعی که لیگ برتر بیش از 10 روز تعطیل شده، پرسپولیسی‌ها فقط در دو مورد بعد از پایان تعطیلات توانستند استقلال اهواز و گسترش فولاد را شکست دهند. در بقیه موارد، آن‌ها با مساوی یا باخت زمین را ترک کردند. آخرین باخت پرسپولیس در این فصل هم بعد یکی از همین تعطیلات رقم خورد.

بازی با سیاه جامگان در تهران، شاید روی کاغذ بازی چندان دشواری برای پرسپولیس نباشد اما آمار نشان می‌دهد آن‌ها بعد از مدت‌ها بازی نکردن، کار سختی برای بردن دارند. آن هم در هفته‌هایی که برای جبران فاصله با استقلال صدرنشین، نباید هیچ امتیازی را به راحتی از دست بدهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)