پرسپولیس نیوز : در پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر تیم پرسپولیس با 30 امتیاز از 12 بازی خانگی همچنان بهترین عملکرد را در بازی های خانگی این فصل داشته است.

سرخپوشان پایتخت تنها تیم بدون شکست در خانه هستند که از 12 بازی خانگی در آزادی 9 برد و 3 تساوی بدست آورده اند. رکورد خوب پرسپولیس در دو بازی اخیر کمی اُفت داشته چرا که این تیم مقابل نفت تهران و استقلال 4 امتیاز را از دست داده است. پس از پرسپولیس، فولاد و استقلال با کسب 24 امتیاز از 11 بازی در جایگاه بعدی بهترین عملکرد در خانه هستند که هر کدام البته یک شکست خانگی نیز در کارنامه دارند. در انتهای این جدول نیز تیم راه آهن قرار دارد که از 12 بازی خانگی فقط 8 امتیاز کسب کرده است.

 

در کنار آن نیلسون کوریا دروازه بان برزیلی پرسپولیس با 15 بازی بدون گل خورده تا پایان هفته بیست و سوم رکورد دار حفظ دروازه در لیگ برتر است.

  دروازه بان برزیلی پرسپولیس در 15 بازی این فصل گلی دریافت نکرده است که 11 بازی در آزادی و 4 بازی در خارج از خانه موفق به این کار شده است. نیلسون فقط در دو بازی این فصل در آزادی گل خورده است که این دو گل نیز تاثیری در پیروزی سرخپوشان نداشته است.

پس از نیلسون، رحمان احمدی در 13 بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیم سپاهان شده است و مهدی رحمتی نیز در 12 بازی گلی دریافتی نکرده است. رحمتی در 9 بازی اخیر استقلال در لیگ برتر فقط یک گل خورده و 8 کلین شیت داشته است. او با دریافت یک گل در نیم فصل دوم بهترین عملکرد را ثبت کرده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)