باشگاه پرسپولیس تا این لحظه رضایت‌نامه عبدالکریم حسن را برای جدایی از این تیم صادر نکرده است.

یک رسانه قطری به بررسی خرید عبدالکریم حسن از پرسپولیس توسط الوکره پرداخت.

به نقل از روزنامه العرب قطر؛ الوکره سرانجام توانست با همتای ایرانی‌اش یعنی پرسپولیس برای انتقال ستاره قطری عبدالکریم حسن برای فصل آینده به توافق برسد.

بر اساس این گزارش؛ این معامله بزرگ الوکره در نقل‌وانتقالات تابستانی به واسطه تلاش‌های وسیع شیخ خلیفه بن حسن آل ثانی (رئیس باشگاه) صورت گرفت تا این تیم فصل آینده در لیگ ستارگان قطر برای قهرمانی مبارزه کند. العرب ماه گذشته تاکید کرده بود که الوکره توانست در رقابت با دیگر تیم قطری یعنی العربی دوحه قراردادی برای مدت سه فصل با عبداکریم حسن امضا کند. این یکی از مهمترین انتقال‌های صورت گرفته با توجه به درخشش عبدالکریم حسن با پرسپولیس و قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر ایران است.

در ادامه این مطلب آمده است: الوکره برای نهایی کردن انتقال عبدالکریم حسن از پرسپولیس علاوه بر تلاش‌های صورت گرفته از سوی رئیس باشگاه از حمایت‌های مالی لازم نیز برخوردار بود. صید جدید الوکره از فردا در اردوی پیش‌فصل الوکره در اسپانیا حضور خواهد یافت و انتظار می‌رود معرفی این بازیکن به هواداران پس از بازگشت به دوحه انجام شود.

اما برخلاف ادعای رسانه‌های قطری درباره جدایی عبدالکریم حسن از پرسپولیس، پیگیری‌ها از این باشگاه نشان می‌دهد تا این لحظه هنوز باشگاه پرسپولیس رضایت‌نامه این بازیکن قطری را به طور رسمی صادر نکرده است و مذاکرات بین طرفین همچنان ادامه دارد.

یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس در گفت‌و‌گو با تسنیم در این باره گفت: «واقعیت این است که هنوز هیچ چیز نهایی نشده است. یکسری صحبت‌ها انجام دادیم، اما فکر می‌کنم تا یکی، دو روز آینده قطعی شود. هم با الوکره و هم العربی در حال صحبت هستیم تا بهترین تصمیم را بگیریم؛ برای جدایی عبدالکریم ما باید رضایت‌نامه بدهیم که تا الان این کار را انجام ندادیم».

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)