مرجع خبری پرسپولیس : معاون سازمان خصوصی سازی گفت : پرسپولیس و استقلال با استفاده از برند ارزشگذاری و واگذار خواهند شد .

سید مهدی عقدایی،گفت: این دو باشگاه در برنامه خصوصی سازی سازمان قرار گرفته و در قانون بودجه سال 88 كل كشور در فهرست درجه نخست قرار گرفته و سازمان، موظف به واگذاری این دو باشگاه است.

معاون واگذاری سازمان خصوصی سازی، با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر واگذاری این دو باشگاه به هواداران گفت: این موضوع در قانون هم پیش بینی شده است كه برخی از شركت ها از طریق مذاكره، قابل واگذاری است.

عقدایی اعلام كرد: در كارگروهی كه با حضور رئیس سازمان تربیت بدنی تشكیل شده است، مسائل این دو باشگاه بررسی و در نهایت با مطرح شدن در هیئت واگذاری، این دو باشگاه به متقاضیان واگذار خواهد شد.

معاون سازمان خصوصی سازی، درباره سودده نبودن این دو باشگاه نیز گفت: این موضوع هم بررسی خواهد شد و از طریق مذاكره با هواداران، این دو باشگاه واگذار خواهند شد.

عقدایی خاطرنشان كرد: استقلال و پرسپولیس دارای یك برند هستند و این برند با ارزش است، البته در سال 83 برای برند پرسپولیس، یك قیمت گذاری انجام شد، ولی باید بر اساس صورت حساب های مالی جدید، قیمت گذاری دوباره صورت گیرد و بر همین اساس، واگذاری انجام شود.

معاون سازمان خصوصی سازی تاكید كرد: بدهی های این دو باشگاه، صورت حساب ها و همچنین قراردادهای این دو باشگاه از دیگر عوامل اثرگذار در تعیین قیمت دو باشگاه هستند. 

عقدایی تصریح كرد: دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، به صورت شركت قیمت گذاری خواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)