رئیس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال می‌گوید با توجه به مشکلات ورزشگاه آزادی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای میزبانی در لیگ نخبگان آسیا باید ورزشگاه جدید معرفی کنند.

علی تارقلی‌زاده، رئیس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال درباره میزبانی تیم ملی فوتبال ایران از قرقیزستان در نخستین دیدار مرحله سوم مقدماتی جام‌جهانی اظهار کرد: احتمال تغییر محل این بازی وجود دارد و به AFC اعلام کردیم که در حال بازسازی ورزشگاه آزادی هستیم. امروز این موضوع را نهایی می‌کنیم و ورزشگاه میزبان را معرفی می‌کنیم. فکر می‌کنم ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برای ما بهترین گزینه باشد اما ورزشگاه امام رضا را هم مد نظر داریم.

او درباره اینکه پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان آسیا در کدام ورزشگاه میزبان رقبا خواهند بود؟ هم گفت: پرسپولیس و استقلال مسئول هستند و خودشان باید ورزشگاه معرفی کنند. ما ورزشگاه‌های زیادی در کشور داریم. باید خودشان با ورزشگاه‌ها مذاکره و توافق کنند. پیش از این ورزشگاه‌ آزادی را معرفی کرده‌ بودند. در این زمینه باید خرد جمعی باشد تا کار جمع شود. منتظر هستیم که استقلال و پرسپولیس ورزشگاه معرفی کنند. ورزشگاه تختی شرایط خوبی دارد و برنامه داریم که VAR را در آنجا تست کنیم.

وی درباره اینکه اگر بازی تیم ملی یا استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضای مشهد برگزار شود، زنان حق ورود به ورزشگاه را خواهند داشت یا خیر؟ هم گفت: بندی در فیفا داریم که به تبعیض برمی‌گردد. اگر چنین کاری کنیم (زنان نتوانند وارد ورزشگاه شوند) احتمالا با محرومیت روبرو می‌شویم. باید این موضوع را حل کنیم. آنها خواهران و مادران ما هستند. وزارت کشور همکاری لازم را انجام داد و در تهران و اصفهان بانوان وارد ورزشگاه شدند و فکر می‌کنم این موضوع در مشهد هم رخ بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)