پرسپولیس نیوز: مسئول صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ اعلام کرد: پرسپولیس و استقلال و نفت تهران و تراکتورسازی که در لیگ قهرمانان حضور دارند فقط تا دوشنبه فرصت برای تسویه‌حساب بدهی‌هایشان دارند.

سهیل مهدی در مورد وضعیت بدهی‌های باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا اظهارداشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا فقط تا روز دوشنبه یعنی پس‌فردا به پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و نفت تهران فرصت داده تا بدهی‌هایشان را به بازیکنان و مربیانی که حکم کمیته انضباطی گرفته‌اند بپردازد.

وی در مورد اینکه ظاهراً پرسپولیس و استقلال هرکدام ۴ میلیارد تومان باید به طلبکارانشان پوش بدهند، گفت: من در مورد ارقام منتشر شده و میزان بدهی‌هایی که برخی اعلام می‌کنند نمی‌توانم اظهار نظر صریحی کنم زیرا خود باشگاه‌ها میزان بدهی‌هایشان را می‌دانند و باشگاه‌های باید اعلام کنند که چقدر بدهکاری دارند اما آنچه مسلم است اینکه فرصت برای پرداخت این بدهی‌ها بسیار کم و محدود است.

مهدی در مورد اینکه در صورت پرداخت نشدن این بدهی‌ها چه اتفاقی برای پرسپولیس و استقلال خواهد افتاد، گفت: بهتر است فعلاً در این مورد صحبتی نکنیم و امیدوار باشیم باشگاه‌ها بدهی‌هایشان را پرداخت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)