شاید سر و کار نمایندگان فوتبال ایران من دوباره به دادگاه عالی ورزش بیفتد

داستان محروم شدن نمایندگان ایران از لیگ قهرمانان آسیا به یک مسئله بغرنج بدل شده که متأسفانه به نظر می‌رسد شرایط (حداقل براساس گفته‌های برخی مسئولان فوتبال کشور) اصلاً در این رابطه به نفع ما نیست.

اگر در ساعات باقی‌مانده اتفاقات مهمی صورت نگیرد، احتمال اینکه استقلال و پرسپولیس نتوانند در لیگ قهرمانان آتی شرکت کنند ،کاملاً زیاد است و شرایط گل گهر سیرجان نیز مشابه نمایندگان تهرانی تلقی می‌شود.

در همین خصوص خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که اگر چنین اتفاق تلخی رخ بدهد، اگرچه فوتبال ایران تاوان سنگینی را به لحاظ اعتباری و مدیریتی می‌پردازد ولی یک راه برای نمایندگان حذف شده باقی می‌ماند و آنهم ،تهیه شکوائیه از کمیته صدور مجوز حرفه‌ای و ارسال آن به دادگاه عالی ورزش است. تیم‌های حذف شده ایرانی می‌توانند از این دادگاه خواهان احقاق حق پیرامون شرایط موجود شوند و حتی بحث بر سر آن است که شاید بتوان از کنفدراسیون فوتبال آسیا هم شکایت کرد. البته اگر واقعاً قرار بر انجام چنین کاری باشد، باید دید براساس قانون ،استقلال و پرسپولیس می‌توانند از کمیته بدوی صدور مجوز شکایت کنند یا اینکه باید در شکایتنامه خود از کمیته استیناف صدور مجوز نام ببرند؟
طی سالیان اخیر چند پرونده مرتبط با فوتبال ایران در دادگاه عالی ورزش به گردش درآمده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)