پرسپولیس نیوز : تبعات شکست پرسپولیس برابر سپاهان همچنان ادامه دارد. بعد از استعفای گل‌محمدی، تمرین‌های این تیم هم با غایبان زیادی برگزار می‌شود.

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی با غایب‌های فراوان برگزار شد که بازیکنانی که در این تمرین حضور پیدا کرده بودند، رمق زیادی برای تمرین نداشتند و تمام فکر و ذهن‌شان معطوف به آینده نیمکت این تیم بود.

یحیی گل‌محمدی که صبح امروز از سرمربی‌گری پرسپولیس استعفا کرده بود، در این تمرین حاضر نبود و دستیاران او هدایت کار بازیکنان را در دست داشتند. همچنین رضا ترابیان دستیار گل‌محمدی فقط نظاره‌گر تمرین بود.

علی کریمی که بعد از بازی با سپاهان اعلام خداحافظی کرده بود در این تمرین هم غایب بود. محمد نوری، مهرداد پولادی و محمد قاضی هم دیگر غایبان تمرین امروز سرخ‌پوشان بودند.

با وجود غایبان زیاد تمرین پرسپولیس مشکلات دیگری هم داشت. از جمله اینکه نیلسون و غلامرضا رضایی تمرین نکردند و پروویچ و نوروزی هم در کلینیک باشگاه حضور داشتند.

سرخ‌پوشان که روز جمعه در آخرین هفته لیگ برتر باید در تبریز به مصاف تراکتورسازی بروند اصلا حال و روز خوشی ندارند و تمرین‌هایشان هم شکل منظمی ندارد. باید دید آینده پرسپولیس چه می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)