مرجع خبری پرسپولیس : آیا قدرتی است که مافوق قانون عمل کند و قادر باشد رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را وادار به استعفا کند؟ آیا قدرتی است علی دایی با آن همه غرور و سوابق درخشان در غیرت و تعصب را پس از مشت خوردن از بوقچی باشگاه وادار به سکوت کند و دایی هم هیچ واکنشی نشان ندهد؟

 

 

آيا دست هاي پشت پرده اي است که علنا از ضارب علي دايي حمايت کند و او را چند روز بعد از کتک زدن با سلام و صلوات بر روي سکوهاي جايگاه ويژه مقامات در ورزشگاه آزادي مي نشاند؟

 

فراز و فرودهاى عجيب و غريب پرسپوليس در نوع خود جالب است ، تيمى كه يك روز نفت تهران را با 5گل شكست مى داد و روز ديگر با 2 گل مغلوب تيم ملوان مى شد. روى مقابل بنيادكار ازبكستان در ورزشگاه آزادى نتيجه را 3 بر يك به حريفش واگذار مى كرد و روزى ديگر در همان ورزشگاه آزادى و طى يك فوتبال برتر، سر گروه گروهش يعنى الاتحاد عربستان را با حساب 3 بر 2 شكست مى داد.

روز ديگر در اصفهان 3 گل به صدرنشين وقت ليگ مي زند ! ولي روز ديگر مقابل صباي ميانه جدولي در تهران 4 گل مي خورد !؟ و دهها مورد ديگر كه سوالات بسيارى را در اطراف پرسپوليس ايجاد كرده بود. طى روزهاى گذشته صحبت درباره آينده پرسپوليس در گوشه و كنار بسيار به گوش مى رسيد، صحبتهايى كه اصولاً در فوتبال حرفه اى، بيان آن زمان خاص خودش را دارد، اما در فوتبال ايران به هيچ زمان و مكانى محدود نمى شود.

 

 

مى گويند، جانشين على دايى براى فصل آينده در پرسپوليس مشخص شده است و حتى شنيده مى شود كه اين گفت وگوها تا پاى عقد قراداد هم پيش رفته است، چيزى كه قطعاً خبر آن به خود على دايى هم رسيده است، كسى كه در حرفهايش طى روزهاى اخير نوعى ناراحتى ديده مى شود، اما على دايى هرگز نخواسته است اين حرفها را جدى بگيرد تا خللى در وظايفش در جمع سرخپوشان ايجاد شود…

 

 

واقعا پرسپوليس با اين همه محبتي که از بالا و پايين خود مي بيند و با اين دوستان خوب آيا نيازي به دشمن هم دارد؟ کدام روز را طي اين فصل ديده ايم که آب خوش از گلوي پرسپوليس پايين برود و آيا يک روز را سراغ داريد که پرسپوليس با دايي بدون جار و جنجال تمرين کند و مسابقه بدهد؟


چه لذتي در شکستن پرسپوليس با علي دايي وجود دارد که 48 ساعت قبل از مسابقه حساس با ذوب آهن در نظرسنجي آنچناني آنهم در سايت باشگاه راي به شکست پرسپوليس با امار 95 درصد مي دهد وجالب اينکه پرسپوليس مي رود و آن بازي را در اصفهان مي برد؟


لج و لج بازي و دعواي شهرت تا کجا در پرسپوليس پيش رفته که حاضر است به خاطر منيت و دعواهاي داخلي پرسپوليس را از درون شکننده کند و با احساسات ميليون ها هوادار پرسپوليس به اين راحتي بازي کند تا جايي که علي دايي براي پايان قراردادش با پرسپوليس لحظه شماري کند ؟

البته ما هيچکس را دراين آشفته بازار مقصر نمي دانيم و معتقديم که مقصر اصلي اين گرفتاري ها خود پرسپوليسي ها هستند که نمي توانند و حاضر نيستند زير يک سقف کار کنند و اتحاد داشته باشند تا افرادي از بيرون نتوانند به اين راحتي ورود کنند و از اسم و شهرت پرسپوليس به همه جا برسند بدون آنکه يک ريال بتوانند به اين تيم کمک کنند.


وقتي بزرگاني مثل حسين کلاني – جعفر کاشاني – علي پروين- همايون بهزادي- محمد پنجعلي- حميد درخشان-فرشاد پيوس و…جايي در پرسپوليس ندارند و کساني در اين باشگاه ورود کرده اند که تا پيش از اين به عنوان تماشاگر هم بازي هاي پرسپوليس را نديده اند طبيعي است که بايد اينگونه باشد و يکي مثل علي دايي که در تعصبش به باشگاه پرسپوليس و فوتبال اين مملکت جاي هيچ شک و شبهه اي نيست در باشگاه پرسپوليس احساس غريبي کند.


واقعا علي دايي وصله ناجور اين چرخه معيوب در پرسپوليس است و او بايد جاي خود را به کساني بدهد که با گروهي خاص در پرسپوليس همخواني داشته باشند !

کساني که عده ايي  پولکي را دور خود جمع مي کنند و به محض ورود به ورزشگاه تماشاگر را تحريک کنند که ، نام جهانی(!) آنان را فرياد بزنند و اگر کسی سمت آنها نزدیک شد و شعاری داد با چک و لگد از منطقه دورش کنند…

 


آنها از اين شهرت به وجد مي آيند و خود را چنان مظلوم جلوه مي دهند که تو گويي مورچه هم زير پاي آنها آزار نمي بيند اما آنچه که در اين سالها ديده ايم چيز ديگري بوده و جابجايي هاي موجود در ساختمان باشگاه پرسپوليس و خط و خط دهي هاي بودار حکايت هاي تلخي را به ما نشان مي دهد که يقينا در زمان خود به آنها خواهيم پرداخت.


تنها در اين بين دلمان به حال فوتبال و به حال سرمايه اي به نام پرسپوليس مي سوزد که اينگونه اسيردست کساني است که هيچ اثري از آنها در تاريخ باشگاه ديده نمي شود و در مقابل بزرگاني را داريم که خانه نشين شده اند…


فراموش نکنيم که اين تيم هنوز در ليگ برتر شانس گرفتن سهميه آسيا را دارد و در جام حذفي هم بخت زيادي براي موفقيت دارد ولي بايد ديد کدام پرسپوليس مقابل حريفان به ميدان مي رود ! پرسپوليس مقابل الاتحاد و ذوب آهن يا پرسپوليس برابر صبا و بنيادکار …

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)