پرسپولیس نیوز :  پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس گفت: همه کسانی که در پرسپولیس بوده‌اند باید از حق پرسپولیس و داوران دفاع کنند. 

ما نیاز به تیم‌های داوری هماهنگ و خوب داریم که اشتباه نکنند، مثلا شرایط لیگ با اشتباهات داوری در دو بازی دربی عوض شد.

محمد صادقی افزود: داوران قشر محترم و زحمتکشی در فوتبال هستند و هیچکس نمی‌تواند منکر آن شود، اما حرمت امامزاده با متولی آن است. من قبول ندارم که وقتی یک داور یا تیم داوری اشتباه می‌کند، نباید آن را به دپارتمان داوری کشید، چون آنها مسئول این داوران هستند.

وی ادامه داد: می‌گویند فلان اشتباه داوری تاثیرگذار نبوده است اما کسی که خودش فوتبال بازی کرده باشد، این حرف را نمی‌زند. حالا یک وقت داور در کل بازی یک اشتباه نه چندان مهم انجام می‌دهد، قضیه فرق می‌کند اما ما می‌فهمیم بازیکنان حال حاضر پرسپولیس چه می‌کشند و چطور حرص می‌خورند.

محمد صادقی در ادامه گفت: اگر در یک بازی، داور چند صحنه معمولی را هم به ضرر یک تیم سوت بزند، ذهن بازیکنان آن تیم به هم می‌ریزد، چه رسد به اینکه قرار باشد روی چند موقعیت گل یک تیم به غلط اعلام آفساید شود یا در یک بازی چند پنالتی یک تیم اعلام نشود، کل تیم به هم می‌ریزد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تصریح کرد: به نظر من هر کس در پرسپولیس بوده است باید به این شرایط اعتراض کرده و از حق هواداران دفاع کند. وقتی ما صحبت کنیم، دیگر مدیر عامل باشگاه مجبور نیست وارد چنین مسائلی شود. در فوتبال امروز دنیا رقابت به قدری نزدیک شده است که با یک سوت اشتباه کل جریان بازی تغییر می‌کند چه رسد به اینکه در تعداد زیادی از بازی‌های یک تیم چنین شرایطی اتفاق بیفتد.

صادقی در ادامه صحبت‌های خود پیرامون اخراج یحیی گل‌محمدی خاطرنشان کرد: شاید داور اینطور فکر کرده است که باید گربه را دم حجله بکشد. یحیی گل‌محمدی اخراج شد چون بازی از دست داور در رفته بود و او می‌خواست با این اقدام خود به بازی شوک بدهد و به نظر من پرسپولیس و گل‌محمدی قربانی شدند، در حالی که از تصاویر تلویزیون و از مطالبی که در رسانه‌ها منتشر شد، بر می‌آید که حرف‌های او در مقابل اعتراض‌هایی که دیگر مربیان انجام می‌دهند چیز مهمی نبود.

وی ادامه داد: پرسپولیس در حال برداشتن قدم‌های بزرگی است. وقتی از اقدامات رویانیان با پیشکسوتان دیگر تیم‌ها صحبت می‌کنیم غافلگیر می‌شوند. به نظر من اینطور می‌آید که پرسپولیس همه را شوکه کرده است و این باعث شد تا علیه آن موضع‌گیری کنند. بعضی مدیران هم که دست پاچه شده‌اند، چون می‌بینند اگر برنامه‌های پرسپولیس و رویانیان به نتیجه برسد، عملکرد خودشان زیر سوال می‌رود و دیگر نمی‌توانند کارها را توجیه کنند.

صادقی در پایان افزود: به نظر هیچکس به اندازه داوران نمی‌تواند از آنها دفاع کند و اینکار باید با قضاوت‌های خوب انجام شود نه با حرف زدن! الان اگر به او دربی این فصل نگاه کنیم. با توجه به عدم اعلام پنالتی پرسپولیس در هر دو بازی، باید گفت شرایط لیگ در همان دربی‌ها تغییر کرد. به نظرم مشکل اصلی ما نه خود داوران، بلکه تیم داوری است چون با ناهماهنگی آنها اشتباهات رخ می‌دهد. دپارتمان باید تیم‌های داوری خوب، هماهنگ و کارآمد درست کند. بازیکنان پرسپولیس هم باید در این شرایط در شروع هر بازی فکر کنند که دو گل عقب هستند و با این تفکر بازی را دنبال کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)